پوریا بهادر:  رتبه 1202 دندانپزشکی همدان

در ادامه با پوریا بهادر رتبه 1202 رشته تجربی کنکور 1402 که در رشته دندان پزشکی همدان قبول شد بیشتر آشنا می‌شیم. همچنین راه هایی که برای رسیدن به این رتبه طی کرد رو هم معرفی می‌کنیم تا بتونید از اونها استفاده کنید.

پوریا بهادر:  رتبه 1202 کنکور تجربی 1402

آشنایی با رتبه 1202 کنکور 1402

پوریا بهادر داوطلبی بود که 3 سال پشت کنکور بود تا به نتیجه ای که مطلوبش هست برسه. در سال اول که دوازدهم هست نتونست در رشته مدنظرش قبول بشه. در سال دوم دامپزشکی دانشگاه آزاد تبریز قبول شد.

در اون سال وارد دانشگاه شد اما محیط دانشگاه آزاد رو دوست نداشت. پس تصمیم گرفت دوباره اما بیشتر از قبل تلاش کنه. امسال که سال سومش بود تونست در کنکور تجربی رتبه 1202 رو کسب کنه.

پوریا در سال سومش به مدت 9 ماه درس خوند و این موضوع رو ثابت کرد که با 1 سال درس خوندن هم می‌شه رتبه برتر شد.

کارنامه کنکور رتبه 1202 کنکور تجربی

کارنامه کنکور رتبه 1202 کنکور تجربی پوریا بهادر

پوریا در کنکور ۱۴۰۲ درس زیست شناسی رو 69.63% زد. البته باید بدونید که در آزمون‌های آزمایشی و حتی در کنکور دی ماه درس زیست شناسی یکی از ضعیف‌ترین دروس این داوطلب بود همیشه در اون‌ها درس زیست شناسی رو پایین می‌زد.

اما به مرور با  پیش گرفتن روش درست مطالعه درس زیست شناسی تونست در اون پیشرفت کنه.

درصدهای رتبه 1202 تجربی در کنکور سراسری 1402

از طرف دیگه کسب درصد 72 در درس فیزیک  و 68.89 در درس زمین شناسی باعث بالا رفتن تراز پوریا شد. نمره کل یا همون تراز اختصاصی پوریا در کنکور 10756 شد که تراز خوب و قابل توجهی هست.

همچنین پوریا بهادر رد امتحانات نهایی در اغلب دروس نمره ی بالا 19.5 رو گرفته. اما در کنکور 1402 به این دلیل که نمره تراز برای دروسی که بچه ها در اون 20 گرقته بودن برای بچه ها کمتر بود و همین موضوع باعث شد که تراز سوابق تحصیلی پوریا 8640 شد.

اما خوشبختانه پوریا به قدری کنکور خودش رو خوب داد که کمی پایین بودن تراز سوابق تحصیلی تاثیر زیادی روی رتبه نهاییش نداشت. هرچند که اگر تراز امتحان نهایی عادلانه تقسیم می‌شد رتبه پوریا در حدود 300 می‍شد.

تحلیل آزمون به سبک پوریا بهادر 

پوریا بهادر از اون دست داوطلب‌هایی بود که تحلیل آزمون‌هاش رو همیشه جدی می‌گرفت و تمام تلاشش رو می‌کرد که در تحلیل‌هاش همه اصول و جزئیات رو پیاده کنه. همین عامل هم باعث شد که پوریا بتونه تراز خودش رو در یکسال از 5800 به 7200 برسونه. (حدودا 1400 تا پیشرفت تراز!)

درصدهای رتبه 1202 تجربی 1402 در آزمون قلمچی

در عکس بالا عکس آزمون 7 بهمن رو می‌بینید که بعد از کنکور دی ماه برگزار شده. پوریا در این آزمون به نسبت آزمون قبلی خودش حدوداً 600 تا افزایش تراز داشته. دلیل اون هم افزایش درصد درس زیست شناسی بوده چطور؟

پوریا با کمک تحلیل آزمون ها روش مطالعاتی خودش رو اصلاح کرد و به مرور اشکالات خودش رو پیدا کرد و رفع کرد. همین عوامل به این فرد کمک کرد که در آخر به نتیجه دلخواهش برسه.

همونطور که می‌بینید در برخی از آزمون‌های آزمایشی پوریا درصد درسی مثل زمین شناسی پایین بوده اما طی جلسات مشاوره ای که با پوریا در مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد داشتیم و بهش گفتیم که طبق پیش بینی ما ارزش زمین شناسی به نسبت قبل به دلیل حذف زیرگروه ها بیشتر شده،

پوریا شروع به مطالعه زمین شناسی کرد. به مرور هم خودش رو در این درس تقویت کرد تا زمانی که به درصدهای خوبی (69%) در این درس رسید.

دوران جمع‌بندی رتبه ۱۲۰۲ کنکور تجربی ۱۴۰۲

دوران جمع بندی یکی از کلیدی‌ترین دورانیه که تمام رتبه برترها به اون اهمیت زیادی میدن. در نتیجه میشه به این موضوع رسید که داشتن یک دوران جمع‌بندی خوب می‌تونهبه شما در مسیر رسیدن به هدف و رتبه‌ای که می‌خواید کمک زیادی بکنه.

داوطلب‌ ها یک بار در کنکور دی 1401  و یک بار هم در کنکور تیر 1402 شرکت کردن. 

آموزش تورق سریع به رتبه 1202 تجربی توسط مشاور کنکور محمدحسین جدیدی نژاد

همونطور که در عکس بالا هم می‌بینید در یک جلسه تورق سریع و جمع بندی درست برای کنکور دی و برای کنکور تیر ماه به پوریا تدریس شد. 

موضوع به شدت‌های حضرت اهمیت این هست که توجه به جزئیات در دوران جمع‌بندی بسیار مهمه. برای درک بهتر این موضوع بهتره به عکس پایین نگاه کنید.

جمع بندی به سبک رتبه 1202 کنکور تجربی پوریا بهادر

پوریا بهادر رتبه 1202 کنکور تجربی در این عکس در تاریخ 8 اردیبهشت 1402 که اولین زمان استارت دوران جمع‌بندی در مرکز مشاوره جدیدی نژاد هست کنکور سال 99 رو زد و درصدهای اون رو به کمک یک جدول روند نما ثبت کرده.

درس زیست شناسی طبق چیزی که بالا هم می‌بینید در وضعیت ثابتی باقی مونده اما در درسی مثل فیزیک به کمک یک جمع‌بندی خوب و حرفه‌ای تا زمان کنکور پوریا درصد خودش رو افزایش داد و به 74% رسوند.

دلنوشته کیمیاگر اعظم برای پویا بهادر

دلنوشته ای از طرف کیمیاگر اعظم و مشاور کنکور محمدحسین جدیدی نژاد برای رتبه 1202 کنکور تجربی:

“پوریا بهادر برای من همیشهنشون دهنده شخصیه که اگر بتونه مدل مطالعه خوندنش رو اصلاح کنه قطعاً به نتیجه‌ای که می‌خواد می‌رسه.

پوریا بهادر با توجه به شخصیت فوق العاده دوست داشتنی که داره برای من همیشه امید دهنده بوده. چون بارها شاهد این بودم که پوریا تونسته به ناامیدی خودش فائق بیاد و مسیر درس خوندن خودش رو به درستی طی کنه.

یادمه یک بار وقتی با پوریا صحبت می‌کردم به من گفت که رتبه‌های برتر سال‌های قبل بهش گفتن که احتمال نتیجه گرفتن برای پوریا کمه. اما پوریا بهادر شخصی بود که تونست خودش رو به رتبه 1202 کنکور تجربی 1402 برسونه.

دلیل این موضوع هم قوی و خفن بودن شخصیت پوریا هست.هر چقدر که پوریا رو بیشتر بشناسید متوجه میشید که این شخصیتی به شدت بی‌آلایش و خاکی اما در عین حال پرتلاش داره.

همچنین به واقعیت تلاش کردن کاملاً واقفه یعنی می‌دونه که تلاش کردن چقدر مهمه و اون رو جدی می‌گیره. برای همین هم هست که تونست پیشرفت کنه و به نتیجه‌ای که می‌خواست برسه.”

چت مشاور کنکور محمدحسین جدیدی نژاد با رتبه 1202 کنکور تجربی 1402

زینب اسدی

3 thoughts on “پوریا بهادر:  رتبه 1202 دندانپزشکی همدان

  1. تشکر و سپاس فراوان از جناب اقای جدیدی نژاد بابت راهکارهای بسیار مفید و موثر و همچنین ایجاد انگیزه فراوان برای موفق سدن در مراحل درس خواندن پوریا
    یکی از علت هایی که باعث شد پوریا دوباره تلاش کنه جناب اقای جدید نژاد بودن که روحیه تلاش و پشتکار رو در پوریا زنده کرد
    ممنون و سپاس فراوان از جناب اقای جدیدنژاد و موسسه کیمیاگران

    1. سلام سلام،
      ممنونم از محبت شما خانم رحیمی 🙂
      بابت قبولی هر دوتا فرزندتون پوریا و پارسا بهتون تبریک میگم! و قطعا حمایت های روحی و عاطفی خانوادگی شما برای رسیدن بچه ها به این موفقیت هم بسیار تاثیرگزار بوده 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

محمدرضا پناهلو : رتبه 360 تجربی، 87 زبان و دانشجوی پزشکی بهشتی

ش مهر 15 , 1402
محمدرضا پناهلو که تونست در کنکور 1401 رتبه 360 تجربی و 97 زبان رو کسب کنه در مسیر موفقیت خودش از روش های زیادی استفاده کرد. در ادامه قصد داریم با بررسی این راه ها به شما کمک کنیم که بتونید به رتبه، رشته و دانشگاه مورد علاقتون برسید. آشنایی […]
محمدرضا پناهلو : رتبه 360 تجربی، 87 زبان و دانشجوی پزشکی بهشتی

You May Like