صبا فرهنگ رتبه‌ی 328 تجربی و دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران

صبا فرهنگ تونست در کنکور رتبه‌ی 328 رو کسب کنه. در ادامه میخوایم راه هایی که صبا برای رتبه برتر شدن طی کرد رو بررسی کنیم تا شما هم بتونید با استفاده از اونها به نتیجه دلخواهتون برسید.

صبا فرهنگ رتبه‌ی 328 تجربی و دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران

آشنایی با صبا فرهنگ

از راست به چپ صبا فرهنگ دانشجوی پزشکی تهران، محمدحسین جدیدی نژاد مشاور رتبه های برتر کنکور و تینا فرهنگ دانشجوی داروسازی بهشتی

صبا فرهنگ دانش آموز فرزانگان ساوه بود. صبا از پایه‌ی یازدهم دانش آموز مرکز مشاوره‌ی جدیدی نژاد بود و رتبه‌ی 328 تجربی رو کسب کرد و دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران هست.

کارنامه قبولی در رشته پزشکی رتبه 328 تجربی صبا فرهنگ

در رابطه و روش درس خوندنش توی کارگاه های مختلف، زیاد صحبت کردیم و جلوتر به این جزئیات میپردازیم امیدوارم بتونم به شما کمک کنه که از صبا الگو بگیرید.

کارنامه کنکور رتبه‌ی 328 کنکور

وقتی به کارنامه کنکور صبا فرهنگ نگاه میکنیم مهمترین چیزی که به چشم میخوره این که هیچ درسی دامپ نیست یعنی درصد پایینی نداره و کمتر از حد نرمال نیست.

کارنامه کنکور رتبه‌ی 328 کنکور تجربی 1401

بنابراین ترازش افت نکرده. همچنان که پیداست دروس عمومی صبا در کنکور بین 70 تا 80 و دروس اختصاصی حدودا به صورت میانگین 70 درصد هستن. زمانی که شما چنین چیزی رو می‌بینید نشون دهنده اینه که اون دانش آموز حواسش به این بوده که در برنامه‌ی مطالعاتی خودش جوری پیش بره که در نهایت افت تراز نداشته باشه.

قاعدتا دروس عمومی بالای 80 درصد صبا مثل عربی یا ادبیات 73% خودش تراز خیلی زیادی داره و ریاضی 81% هشتاد و فیزیک 75% هم جزو درصدهای بالایی بودن که صبا فرهنگ در کنکور کسب کرده. البته ناگفته نمونه که زیست 65% و شیمی 66% هم جزو درصدهایی هستن که در کنکور سال 1401 جزو بهترین درصدها محسوب می‌شدن.

رتبه‌ی 328 تجربی از چه سالی برای کنکور درس خوند؟

صبا فرهنگ در سال های پایه در پایه یازدهم تصمیم گرفت المپیاد شیمی رو شرکت کنه‌ بنابراین انرژی خودش رو روی المپیاد شیمی گذاشت‌.

ناگفته نمونه که صبا در سال های دهم و یازدهم هم برای کنکور درس میخوند و دانش آموز درسخونی بود. اما در پایه یازدهم تمام تمرکز خودش رو معطوف المپیاد کرد که متاسفانه با نمره بسیار ناچیزی در حد 2 تا 3 درصد از گرفتن مدال و ورود به مرحله‌ی 3 محروم شد. بنابراین تصمیم گرفت که وارد فرآیند کنکور بشه‌. صبا به صورت جدی از ابتدای تابستان دوازدهم کنکوری خوندن رو استارت زد و در طول 1 سال تونت خودش رو به رتبه 328 کنکور تجربی تبدیل کنه‌.

آزمون و تحلیل آزمون به سبک رتبه 328 کنکور تجربی

صبا فرهنگ همیشه به‌ این معروف بود که تعداد آزمون های خوب خیلی زیادی داشته.

درصد و ترازهای صبا فرهنگ رتبه 328 تجربی در آزمون های قلمچی

همچنان که توی عکس بالا هم می‌بینیم صبا تراز 7116 و رتبه‌ی کشوری 392 رو توی آزمون قلمچی کسب کرد‌.
همچنین تعداد دفعاتی که صبا در این آزمون ها تراز بالای 7000 داشت به کرات زیاد بود‌.

این آزمون های خوب همشون نتیجه تحلیل آزمون های قوی و اصولی هستن. زمانی که به‌ سبک تحلیل آزمون صبا نگاه میکنین 2 تا ویژگی عمده در اونها وجود داره.

1) استمرار در تحلیل آزمون. زمانی که تلگرام صبارو باز کردیم تا تحلیل آزمونهاش رو ببینیم و یکی دوتاشون رو براتون دراینجا بزاریم، با صحنه‌ی عجیب پایین روبرو شدیم.

تحلیل آزمون متعدد و اصولی رتبه 328 تجربی 1401

صبا فرهنگ چیزی نزدیک به 300 صفحه تحلیل آزمون و آزمونهای منظم رو برای کیمیاگر اعظم ارسال کرده! یعنی تک تک آزمونها تحلیل شدن و جزئیاتشون بررسی و یادداشت شدن. چه آزمون های قلمچی و چه سایر آزمون های آزمایشی که صبا اونهارو زده‌

بنابراین همین مورد نشون میده که صبا چقدر استمرار و ممارست در فرآیند تحلیل آزمون هاش داشته.

2) توجه زیاد به جزئیات. به عنوان نکته‌ی دوم در رابطه با تحلیل آزمون صبا میشه به این اشاره کرد که صبا در تحلیل آزمونهاش به جزئیات بسیار زیادی توجه می‌کرد.

یعنی زمانی که داریم راجع به آزمون های صبا حرف میزنیم متوجه میشیم که ایشون تمام جزئیات رو رعایت میکرده و همین عامل باعث میشد که بتونه در فرایند آزمون دادن خودشو رو به نتیجه‌ی مطلوب برسونه‌.

آزمون و تحلیل آزمون به سبک رتبه 328 کنکور تجربی

اما مهمترین ویژگی ای که توی آزمونها و تحلیل آزمونهای صبا وجود داره اینه که صبا تمامی آزمونهایی که در برنامش گذاشته میشد رو میزد‌‌. چه در آزمون های مرکز مشاوره و چه آزمون های قلمچی و سایر آزمونهای دیگه.

شرکت در آزمون های بسیار زیاد رتبه 328 تجربی صبا فرهنگ

همونطور که در عکس بالا می‌بینید صبا فرهنگ در قرص بیداری 21 فروردین دوازدهمی ها شرکت کرده که ساعت 6 صبح برگزار می‌شده. در واقع تستهای ریاضی رو زده. در واقع ناگفته نمونه که صبا سطح درس ریاضی خودش و سرعت تست زنیش رو با همین کارگاه ها تقویت کرد.

دوران جمع بندی رتیه 328 تحربی

روندنمای جمع بندی صبا فرهنگ رتبه 328 تجربی 1401

صبا فرهنگ تمام مراحل جمع بندی که در مرکز مشاوره جدیدی نژاد شامل 5 فاز میشه رو با دقت نظر زیادی گذروند.

صبا علاوه بر زدن کنکور های سال 98 تا کنکور خودش، کل آزمون های آزمایشی قلمچی، گاج، گزینه 2 و مدارس برتر رو هم زد. در کنار این ها آزمون های هدیه قلمچی و جمع بندی هارو هن به عنوان آزمون های جامع زده بود.

همین تعداد زیاد آزمون و کمک گرفتن از جدول روندنما برای تحلیل، مقدار دقت نظر صبا را بالا برد و همین عامل بی دقتی هاش در کنکور رو کاهش داد و اون رو به یه رتبه بهتر تبدیل کرد.

سخنرانی صبا فرهنگ برای دانش آموزهای کیمیاگرخونه

سخنرانی صبا فرهنگ برای دانش آموزهای کیمیاگرخونه

صبا فرهنگ در مصاحبه ها و کارگاه های زيادي توی کیمیاگرخونه حضور داشته و همیشه این لطف رو دانش آموز ها داشته که وقت خودش رو بهشون اختصاص بده‌ و اونهارو راهنمایی کنه.

تصویری که می‌بینید مربوط به کارگاه آنفولانزای بهمن ماهه که خیلی از دانش آموزها توی این دوره انرژیشون کم میشه و بی انگیزه می‌شن. صبا با حضور در این کارگاه به بچه های زیادی امید داد و الگوی اونها بود. قسمت جالب این تصویر حضور دانش آموزهای زیادی مثل کیانوش سلیمیه که اون سالها دانش آموز بوده و خودش سال بعد از صبا فرهنگ، رتبه‌ی 500 کنکور رو کسب کرد.

دلنوشته کیمیاگر اعظم برای صبا فرهنگ

“صبا فرهنگ از جمله آدم هاییه که به نظرم قلبی به اندازه دریا داره. این آدم سرشار از مهربانی و آرامش خالصه. شما زمانی که با صبا در ارتباطید و باهاش صحبت میکنید اولین چیزی که به ذهنتون میاد اینه که صبا چقدر آدم افتاده و خاکی ای هست.

همین عامل باعث میشه که صبا بتونه به آدمهای خیلی زیادی چه در نقش یک راهبر و هدایت کننده و چه در جایگاه یک پزشک بعد ها بتونه نقش خیلی مهمی رو ایفا بکنه.

اما ویژگی مهم صبا اینه که همیشه سرش رو پایین میندازه و کار خودش رو انجام میده‌ یعنی زمانی که به صبا نگاه میکنید فردی رو میبیند که درگیر حاشیه نمیشه، رقابت های بیهوده رو کنار میزاره و مرتب با پشتکار زیاد مسیر خودش رو ادامه میده.

تصور این که صبا فرهنگ بتونه به موفقیت های بسیار بزرگی دست پیدا کنه دور از ذهن نیست و کاملا طبیعی و نرمال.

بعضی وقتا که به صبا فرهنگ فکر میکنم یقین دارم که ایشون میتونه آدم بزرگی بشه و دستاوردهای بزرگی رو چه برای خودش چه برای کل مردم دنیا به ارمغان بیاره.”

جایگاه استراحت و تفریح در سال کنکور

با نقاط ضعف درسیمون چه کار کنیم؟

بررسی امکانات خوابگاه علوم پزشکی تهران

جایگاه خلاصه نویسی در سال کنکور

میشه توی یه سال رتبه برتر شد؟

اهمیت تحلیل آزمون در سال کنکور

معرفی رشته پزشکی تهران

احساس رتبه 328 تجربی در روز قبولی کنکور

توصیه هایی برای موفقیت در سال کنکور

زینب اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تینا فرهنگ : دانشجوی داروسازی شهید بهشتی + سبک مطالعاتی

ش مهر 29 , 1402
تینا فرهنگ که در حال حاضر دانشجوی داروسازی در دانشگاه شهید بهشتیه، یکی از دانش آموزهای فعال و پرتلاش مرکز مشاوره بود که تونست به هدف خودش در کنکور برسه. در ادامه قصد داریم پروسه موفقیت تینا رو بررسی کنیم تا شما هم بتونید با الگو برداری از اونها به […]
تینا فرهنگ دانشجوی داروسازی شهید بهشتی به همراه محمدحسین جدیدی نژاد مشاور کنکور

You May Like