میلاد چاوشیان: رتبه ی 1766 دانشجوی رشته ی دندان پزشکی همدان

میلاد چاوشیان از دانشگاه انصراف داد تا کیمیاگرانه درس بخونه و به قبولی دندون پزشکی رسید. راز موفقیت میلاد چه بود؟ همراه شو! 🙂

آشنایی با میلاد چاوشیان: انصراف از دانشگاه تا قبولی دندون پزشکی

میلاد چاوشیان از دانش آموزهای پشت کنکوری سال 1399 بود که در حال حاضر دانشجوی رشته ی دندان پزشکی همدانه. میلاد از دانشگاه انصراف داد تا بره دنبال رویاهاش خودش و به دندون پزشکی برسه. اما چطور موفق شد؟

میلاد چاوشیان پشت کنکوری موفقی که دندون پزشکی قبول شد در مرکز مشاوره کنکور و انتخاب رشته جدیدی نژاد
میلاد چاوشیان در هنگام مصاحبه با مرکز مشاوره جدیدی نژاد در تابستان 99

همراه هم به یک فایل صوتی که در راستای منش کیمیاگرانه ی میلاد عزیز ضبط شده گوش کنیم:

میلاد چاوشیان وقتی بحث پشت کنکور موندن میشه همه فکر میکنن کسی که پشت کنکور میمونه کسی که هیچ رشته ای رو قبول نشده. اما در واقع افراد موفق افرادی هستن که همیشه دوست دارن در جایگاهی که برای خودشون با ارزش و پر از اهمیته حضور داشته باشن و به چیزی کم تر از اون راضی نمیشن یکی از اون افراد میلاد چاوشیانه:

میلاد چاوشیان از دانشگاه انصراف داد تا دوباره درس بخونه و دندون پزشکی قبول بشه
میلاد چاوشیان دانشجوی دندان پزشکی دانشگاه بوعلی سینا


میلاد الان دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی همدانه. دانش آموز پشت کنکوری بود که در سال ۹۹ تونست دندون پزشکی قبول بشه از ویژگی های میلاد میشه به این موضوع اشاره کرد که میلاد چاوشیان قبل از اینکه بخواد پشت کنکور بمونه دانشجوی دانشگاه بوعلی سینای همدان بود اما بخاطر علاقه ای که به دندون پزشکی داشت از دانشگاه انصراف داد و به فرآیند درس خوندن برگشت که بتونه مشت محکمی بر دهان کنکور بزنه.

میلاد چاوشیان از اون دسته از افرادی بود که به کمک ورزش کردن شرایط روحی خودش رو مدیریت میکرد و مسیر درس خوندن خودش رو طی. میکرد میلاد چاوشیان تونست با کمک ورزش کردن شرایط روحی خودش رو کنترل کنه و در نهایت به قبولی دندون پزشکی برسه.

میلاد در حال مدیریت حال روحی خودش در طبیعت

البته میلاد چاوشیان در کنار ورزش کردن علاقه بسیار زیادی هم به غذا داشت و این یک ویژگی کاملا کیمیاگرانه محسوب میشه

گازبه برگر

میلاد چاوشیان از دانش آموز هایی بود که در دوره جمع بندی تونست پیشرفت خیلی زیادی کنه خیلی از دورسش در رنج حدودا ۶۰ درصد بودن تبدیل به درس های بسیار قوی تا روز کنکور شدن و همین عامل قبولیش رو تعیین کرد
همین دقت در دوران جمع بندی عاملی بود که باعث شد میلاد چاوشیان موفق بشه.

البته میلاد چاوشیان رفیق صمیمی مهدی طلیم خانی از دانش آموز های سابق در مرکز مشاوره است.

دیدار مجدد با میلاد چاوشیان در سال 1401

بعد از چندین سال همه گیری کرونا و خونه نشین شدن؛ سال 1401 تصمیم گرفتیم چندین رتبه برتر کیمیاگرخونه رو دعوت کنیم هتل پارسیان به صرف صبحانه. و اون روز صرفت دوباره ای بود برای دیدن رفیق قدیمی و ورزشکار میلاد چاوشیان:

میلاد چاوشیان پشت کنکوری موفق به قبولی دندون پزشکی در کنار محمدحسین جدیدی نژاد مشاور رتبه های برتر کنکور و پشت کنکوری های موفق

البته اون روز روز خیلی ویژه ای بود و تونستیم یه رفیق قدیمی تر به اسم مهدی طلیم خانی رو هم ببینیم. جالبه بدونین که ترکیب میلاد چاوشیان و مهدی طلیم خانی یه واکنش شیمیایی بسیار هیجان انگیز و خنده آور رو ایجاد میکنه که باعث میشه محیط شاداب و سرزنده بشه:

از راست: محمدحسین جدیدی نژاد مشاور کنکور و انتخاب رشته کنکور، مهدی طلیم خانی دانشجوی پزشکی، میلاد چاوشیان دانشجوی دندون پزشکی

مصاحبه با میلاد چاوشیان: دانشجوی دندون پزشکی همدان

الف) آیا از دانشگاه انصراف بدم و دوباره کنکور بدم؟

ب) راز موفقیت پشت کنکوری ها: ویژگی های منفی ات رو بذار کنار

پ) اگه میخواستم قبول بشم پارسال شده بودم

ت) رتبه های برتر کنکور چقدر درس میخونن و چقدر تست میزنن؟

همیشه روش خواندن دروس و تست زنی مهمترین سوالات دانش آموزان کنکوری بوده. اما واقعا چقدر درس بخونیم و چقدر تست بزنیم که دندون پزشکی قبول بشیم؟

نیلوفر قلی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مهدی رضایی:رتبه 252 دانشجوی پزشکی همدان

چ شهریور 17 , 1400
مهدی رضایی پشت کنکوری موفق تجربی است که به رتبه 252 و قبولی پزشکی رسید. روش مطالعاتی این رتبه برتر چطور بود؟ چه کتاب هایی رو خوند؟ چه کلاسهایی رفت؟

You May Like