محمدرضا جوادی یگانه : دانشجوی پزشکی کردستان + روش مطالعه و‌‌…

محمدرضا جوادی یگانه که در حال حاضر دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه کردستانه، جدا از تلاش های بی وفقه و مستمر خودش تونست با عواملی که در ادامه معرفی می‌کنیم خودش رو به نتیجه دلخواهش برسونه.

محمدرضا جوادی یگانه دانشجوی پزشکی کردستان در کنار مشاور کنکورش محمدحسین جدیدی نژاد

آشنایی با محمدرضا جوادی یگانه

محمدرضا جوادی یگانه متوسطه اول و دوم خودش رو در همدان گذروند. از اواخر پایه دهم و اوایل سال یازدهم وارد مرکز مشاوره جدیدی نژاد شد و تونست دانشجوی پزشکی دانشگاه کردستان بشه.

نتیجه انتخاب رشته محمدرضا جوادی یگانه و قبولی در رشته پزشکی دانشگاه کردستان

محمدرضا همیشه به داشتن روحیه بسیار قوی و روش مطالعه درست معروف بوده. در ادامه هم درباره روش های روش خوندن ایشون بیشتر توضیح می‌دیم.

نکته جالب اینه که محمدرضا جوادی یگانه در مرکز مشاوره جدیدی نژاد مجموعا 57 برنامه مطالعاتی دریافت کرده یعنی 57 هفته رو طبق این برنامه ها درس خونده و پیش اومده.

57 برنامه مطالعاتی طراحی شده در مرکز مشاوره جدیدی نژاد برای محمدرضا جوادی یگانه

کارنامه کنکور دانشجوی پزشکی کردستان

کارنامه کنکور دانشجوی پزشکی کردستان محمدرضا جوادی یگانه

وقتی به کارنامه کنکور محمدرضا جوادی یگانه نگاه می‌کنیم می‌بینیم که درصدهای در دروس مختلف به ترتیب زیر هست:

  • زیست شناسی 49%
  • فیزیک 61%
  • شیمی 48.58%
  • زمین شناسی 55%
  • و ریاضی 14.4%

البته لازم به ذکره که بگیم در کنکور 1402 سوالات ریاضی واقعا سخت بودن و اکثر رتبه برتر ها اون رو در بازه 15 تا 30 درصد زدن.

در رابطه با کارنامه کنکور محمدرضا باید بگیم که تراز اختصاصی ایشون در کنکور 9767 و تراز امتحانات نهاییش هم 8880 بوده.

تراز کنکور و سوابق تحصیلی محمدرضا جوادی یگانه دانشجوی پزشکی کردستان

بنابراین به دلیل تاثیر تراز امتحانات نهایی تراز کل ایشون که در کنکور 9767 بود به 9400 کاهش پیدا کرد. ایشون تونست رتبه 2736 رو بین 191 هزار و 915 داوطلب رشته تجربی در کنکور کسب کنه!

اهمیت مرور به سبک محمدرضا جوادی یگانه

زمانی که درباه محمدرضا جوادی یگانه حرف می‌زنیم باید دقت کنیم که این فرد بشدت آموزش پذیره.

محمدرضا شخصیه که وقتی موضوعات مختلف رو آموزش می‌دید اونهارو به بهترین شکل در روند درس خوندنش یا در آزمون هاش پیاده می‌کرد و در این زمینه ها پیشرفت می‌کرد.

همونطور که در عکس پایین می‌بینید در جلسات مشاوره موضوعات مربوط به مرور کردن و جلوگیری از فراموشی مطالب به محمدرضا آموزش داده شده و با اونها این فرد تونست روند مرور کردن خودش رو پیش ببره و تکمیل بکنه.

آموزش مرور و عدم فراموشی مطاله به رتبه 2736 تجربی توسط محمدحسین جدیدی نژاد

به همین خاطر هم هست که هرچقدر به کنکور نزدیک تر می‌شدم وضعیت درسی محمدرضا بهتر می‌شد چون با اصولی که یاد گرفته بد و استفاده می‌کرد میزان فراموشی مطالبه رو کم و کمتر کرده بود.

تحلیل آزمون و قبولی پزشکی کردستان

محمدرضا جوادی یگانه همیشه به این که تحلیل آزمونهارو درست و به بهترین شکل انجام می‌داد شناخته می‌شد به حدی که تونسته بود با تحلیل های درست وضعیت درسیش رو بهبود ببخشه.

تعداد زیاد تحلیل آزمون های محمدرضا جوادی یگانه رتبه 2736 تجربی

همونطور که در عکس بالا می‌بینید زمانی که به‌ صفحه چت تلگرام کیمیاگر اعظم با محمدرضا جوادی یگانه مراجعه کردیم، در تاریخچه این چت چیزی بالغ بر 100ها صفحه تحلیل آزمون وجود داشت که محمدرضا اونهارو انجام داده بود و برای مشاور کنکور محمدحسین جدیدی نژاد ارسالشون کرد بود.

اما زمانی که درباره تحلیل آزمون محمدرضا جوادی یگانه حرف می‌زنیم باید اشاره کنیم که ایشون با تمام جزئیات آزمون هاش رو تحلیل می‌کرد و با کمک کاربرگ های کیمیاگرانه در مرکز مشاوره جدیدی نژاد مقدار ضعف علمی، مشکلات مهارتی-روانی و مقدار تسلطش رو استخراج و روی اونها کار می‌کرد.

تحلیل آزمون به روش محمدرضا جوادی یگانه رتبه 2736 تجربی

همین عامل باعث می‌شد که در برنامه های هفته بعدش بتونه این مشکلات رو صفر کنه یا به حداقل برسونه و به همین واسطه وضعیت درسیش رو هم به حد خیلی خوبی بهبود ببخشه.

مثلا از زمره این موارد می‌شه به این مثال اشاره کرد که محمدرضا در آزمون های اولش این مشکل رو داشت که زمان کم می‌آورد. مشکل هم اینجا بود که چون محمدرضا سطح علمی بالایی داشت نمی‌تونست بین سوالات سخت و آسون یکی رو انتخاب کنه در نتیجه به همه سوالات و تا حد امکان جواب می‌داد و خودش رو درگیر سوالات سخت می‌کرد در آخر هم زمان کم می‌آورد‌.

برای همین در یک جلسه مشاوره همونطور که در عکس زیر هم می‌بینید مطالب مربوط به مدیریت زمان و کمبود وقت براش توضیح داده شد و مشکل ایشون رفع شد.

آمورش مدیریت زمان و کنترل کمبود وقت توسط محمدحسین جدیدی نژاد به رتبه 2736 تجربی محمدرضا جوادی یگانه

همیشه با انگیزه بودن به سبک محمدرضا جوادی یگانه

زمانی که درباره با انگیزه بودن محمدرضا جوادی یگانه صبحت می‌زنیم باید متوجه این باشیم که محمدرضا از اون دست افراد بود که همیشه و در هر شرایطی، حتی وقتی آزمون خوبی نداده بود یا مشکل دیگه ای وجود داشت، انگیزه خودش رو حفظ می‌کرد.

شاید جذاب ترین بخش در این حفظ انگیزه در فرم تحلیل آزمونش دیده بشه. وقتی که اغلب بچه ها تحلیل آزمون می‌کنن و مشکلاتشون رو می‌بینن ناامید می‌شن. اما محمدرضا در انتهای تحلیل های خودش امید فراوانی رو برای رفع اونها و بهتر کردن وضع خودش داره. مثلا در یکی از برگه های تحلیلش نوشته بود: “اگر خورشید رو بخوای باید یه وقت هایی هم بسوزی‌.”

همیشه با انگیزه بودن به سبک محمدرضا جوادی یگانه

جمع بندی کنکور و افزایش درصدها

محمدرضا جوادی یگانه در مرکز مشاوره جدیدی نژاد از اواخر فروردین دوران جمع بندی خودش رو شروع کرد. یعنی حدود 1.5 ماه زودتر از زمانی که جمع بندی در آزمون های قلمچی شروع می‌شه.

همچنان که می‌بینید محمدرضا بعد از هر آزمون جامعی که می‌زد جدول روندنماش رو رسم می‌کرد و نه تنها کنکورهای 98 تا 1401 رو زد و تحلیل کرد، بلکه در کنارش کل آزمون های قلمچی، گاج، گزینه 2 و مدارس برتر و تست های زیست شناسی زیستاز رو هم زد تا بتونه مقدار تسلطش رو روی دروس افزایش بده.

با این روند و گذروندن 5 فاز جمع بندی محمدرضا جوادی یگانه تونست خودش دو به نتیجه دلخواهش برسونه.

دلنوشته کیمیاگر اعظم برای محمدرضا جوادی یگانه

“توی تمام این چند سالی که محمدرضا رو می‌شناسم و هر هفته با هم صحبت می‌کردیم، می‌تونم بگم که یکی از دوست داشتنی ترین و با شخصیت ترین بچه هایی هست که در تمام این سالها دیدم.

کسی که با یک دید خیلی منطقی به زندگی نگاه می‌کنه و شخصیت بسیا سالم و درستی داره. محمدرضا همیشه نگاهش به اینه که بتونه اشکالاتش رو رفع کنه و خودش رو ارتقا بده.

شخصیت بی‌ریا و بدون آلایش محمدرضا اعث می‌شد که خودش رو درگیر حواشی درسی و آزمون ها نکنه، به دنبال رقابت های نادرست نباشه، همیشه سرش به کار خودش گرم باشه و با پشتکار زیاد مسیر درس خوندن خودش رو پیش ببره.

من یقین دارم که محمدرضا جوادی یگانه آینده بسیار روشنی داره و شاید جالب ترین ویژگی که درباره محمدرضا می‌تونم بهش اشاره کنم شخصیت و روحیه شادابش هست‌.

محمدرضا همیشه به ورزش و تفریحات خودش اهمیت می‌ده و همین عوامل باعث شدن که بشدت حال رو روحیه خوبی داشته باشه.

البته در اینجا باید بگم، در عین حال که محمدرضا رو خیلی دوست دارم اما در بازی تخته شکست بسیار سنگینی رو بهش تحمیل کردم که فیلم اون رو می‌تونید داین پایین ببینید و تا سالیان سال هم اینجا باقی خواهد ماند:)

محمدرضا جوادی یگانه دانشجوی پزشکی دانشگاه کردستان

محمدرضا رو بسیار دوست دارم و براش آرزوی موفقت می‌کنم.”

زینب اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سحر موسوی :  رتبه 216 کنکور 1401 و دانشجوی پزشکی دانشگاه ایران

س مهر 25 , 1402
در ادامه می‌خوایم یکی از رتبه‌های برتر کنکور تجربی سال 1401 رو بشناسیم. سحر موسوی رتبه 216 کنکور تونست با تلاش و  پشت کار زیاد در دانشگاه ایران در رشته پزشکی قبول بشه. آشنایی با سحر موسوی رتبه 216 کنکور 1401 سحر ساکن شهر یاسوج هست و در همین شهر هم […]
سحر موسوی :  رتبه 216 کنکور 1401 و دانشجوی پزشکی دانشگاه ایران+ روش مطالعاتی و راز موفقیت در کنکور

You May Like