نگار پور عبداله : رتبه 643 کنکور تجربی 1400

در ادامه قصد آشنایی با رتبه 643 کنکور تجربی یعنی نگار پور عبداله رو داریم. نگار در مسیر موفقیت خودش با چالش های مختلفی روبرو بود اما تونست با تلاش زیاد به هدفش برسه. در ادامه نکات رو درباره درس خوندن رتبه 643 تجربی بهتون می‌گیم که بتونید از اونها استفاده کنید.

نگار پور عبداله رتبه 643 کنکور تجربی 1400 در کنار محمدحسین جدیدی نژاد

در عکس بالا محمدحسین جدیدی نژاد (مشاور کنکور)، نگار پورعبداله و فاطمه بنایی

آشنایی با نگاه پورعبداله

نگار پورعبداله دانش آموز ساوه بود و حدودا از اوایل پایه‌ی یازدهم و اواخر سال دهم دانش‌آموز مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد شد. این دانش آموز با تلاش و کوشش فراوان در پزشکی دانشگاه یزد قبول شد و به هدفش رسید.

چیزی که نگار رو از سایر افراد متمایز می‌کنه نظم زیادش در درس خوندن بود که می‌تونه به شدت الگوی خوبی برای دانش‌آموزایی که می‌خوان درس بخونن و رتبه بشن باشه.

کارنامه کنکور رتبه 643 تجربی 1400

کارنامه کنکور رتبه 643 تجربی 1400
کارنامه قبولی رتبه 643 تجربی 1400 در رشته پزشکی دانشگاه یزد

نگار تونست در کنکور خودش رتبه سه رقمی 643 رو بیاره و موضوع قابل توجهی که در کارنامش وجود داره درصد خوب ریاضی کنکورشه. در واقع در کنکور 1400 اولین سالی بود که ریاضی سوالات سختی داشت. (سال 1402 هم ریاضی سختی داشت.)

نگار پورعبداله تونسته بود یک رنج خیلی خوبی از دروس رو در کنکور بزنه. به این معنا که اجازه نداده بود که از ذهنش در جلسه آزمون کنکور بهم بریزه و درصد در درسی افت کنه. خیلی از بچه‌ها توی جلسه‌ی آزمون در سال 1400 توان ذهنی و تمرکزشون رو از دست دادن و همین مورد باعث شد که درصد ریاضی اونها افت کنه و استرس بگیرن.

اما ویژگی اصلی نگار این بود که تمام دروس اختصاصی رو توی بازه میانگین 55% و دروس عمومی رو هم حدودا 70% درصد بزنه. بنابراین همین عامل باعث میشه که بتونه رتبه‌ی خیلی خوبی بیاره و به نتیجه‌ای که می‌خواد برسه.

در کنار این موضوع نگار زمانی که انتخاب رشته می‌کرد در کنار این که انتخاب‌های خیلی زیادی داشت اما ترجیح داد پزشکی رو در شهر پدریش یعنی یزد انتخاب کنه.

انتخاب پزشکی در شهر یزد توسط رتبه 643 تجربی 1400

رتبه 643 کنکور از چه سالی برای کنکور شروع کرد؟

نگار پورعبداله و عضویت در مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد از سال دهم

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با نگار، زمان شروع کنکورش بود. نگار از سالهای پایه برای کنکور شروع کرد اما بیشتر از این که زیاد درس بخونه توجهش روی این این بود که توی کارگاه‌های مشاوره‌ای که توی مدرسه بود و در جلسات مشاوره‌ای روش درس‌خوندن خودش رو درست کنه.

نگار پورعبداله توی پایه‌ی دهم و یازدهم تحلیل آزمون، خلاصه‌ نویسی و تیپیکال کردن تست ها رو به طور کامل یاد گرفت. همین موضوع باعث شد که در سال دوازدهم مسیر بسیار همواری رو برای رتبه برتر شدن در آزمون‌ها و کنکور داشته باشه.

بالا شدن ترازهای رتبه 643 تجربی در آزمونها به دلیل تحلیل آزمون اصولی

زمانی که شما کارنامه‌های سال یازدهم نگار رو نگاه می‌کنید می‌بینید که تراز نزدیک به 8125 دروس اختصاصی رو توی آزمون گرفته و این عامل نشات گرفته از اینه که رتبه 643 تجربی 1400 توی سال‌های پایه تونست روش درست مطالعه کردن رو یاد بگیره.

همچنان که نگار پور عبداله توی سال های پایه برای کنکور درس می‌خوند تونسته بود پایه درسی خودش رو تقویت کنه. به همین خاطر وقتی که در مرحله اول المپیاد شیمی شرکت کرد تونست در اون مرحله قبول بشه.

قبول شدن نگار پورعبداله در مرحبه اول المپیاد شیمی به دلیل قوی بودن پایه درسی

تحلیل آزمون به سبک رتبه 643 تجربی 1400

تحلیل آزمون به سبک رتبه 643 تجربی 1400

زمانی که درباره تحلیل آزمون حرف میزنیم نگار پورعبداله قطعا یکی از بهترین هاست. کارگاهی نبوده که من توی اون تحلیل آزمون درس بدم و نگار در اون‌ حضور نداشته باشه.

همونطور که در عکس بالا هم می‌بینید نگار توی کارگاه سال 1401 شاهدی بود برای روش درست و نحوه تحلیل آزمون کردن. اما چیزی که نگار پورعبداله رو از بقیه متمایز می‌کنه این هست که نگار در طول 2.5 سالی که با ما پیش اومده به صورت کامل تحلیل آزمون‌های خودش رو انجام می‌داد.

نکته برداری دقیق از آزمونها توسط رتبه 643 تجربی 1400

همین‌طور که در عکس های بالا می‌بینید نگار پورعبداله به کمک نکات دقیقی که از آزمون ها استخراج می‌کرد نقاط ضعف و قوت خودش رو شناخت و روی اونها کار کرد.

نگار پورعبداله در کارگاه‌های زیادی در مرکز مشاوره جدیدی نژاد به عنوان رتبه برتر شرکت کرد و در تحلیل آزمون به دانش‌آموزها کمک کرد.

شرکت کردن نگار پورعبداله در تمام کارگاه های تحلیل آزمون

همچنان که در عکس بالا هم می‌بینید در کارگاه درس خوندن در عید نگار نکات تکمیلی رو پیرامون خلاصه‌نویسی و نکته برداری از آزمون‌هایی که توی عید می‌زنیم برای بچه‌ها صحبت کرد.

چطور نکات آزمون رو خلاصه کسی کنیم؟

خلاصه نویسی کردن نکات آزمون یکی از مهم‌ترین ارکان آزمون دادن هست. وقتی ما در آزمونی شرکت می‌کنیم و به نکات جدیدی می‌رسیم که با تحلیل آزمون اونهارو می‌شنایم و روشون کار می‌کنیم.

همین موضوع باعث می‌شه بعدها اگر به همین موارد برخوردیم به راحتی اونهارو بشناسیم و از پسشون بر بیایم. در آخر هم باعث می‌شه در آزمون ها نزده و غلط کمتری داشته باشیم.

خلاصه نویسی نگار پورعبداله رتبه 643 تجربی از تحلیل های آزمون

همونظور که در عکس بالا هم می‌بینید نگار پورعبداله بعد از آزمون توی دفترچه‌ی خودش تمام نکات آزمون رو یادداشت می‌کرد و بعد، اون نکات رو می‌خوند و همون نکات رو هم دوباره خلاصه نویسی می‌کرد. ( به کمک هایلایتر)

این عامل باعث می‌شد که حجم نکات مهم به شدت کم بشه. یادمه بعد از اعلام نتایج کنکور توی مصاحبه‌هایی که از نگاه گرفتیم نگار پورعبداله یک بار گفت که “من واقعا نمیدونم چه اتفاقی افتاد که توی اون یک هفته‌ی آخر (دوران تورق سریع) یهو انقدر پیشرفت کردم.”

در واقع دلیل این پیشرفت کردن مرور این نکات خلاصه شده و بسیار کاربردی بود.

خوشحال‌ترین روز اعلام نتایج

چت محمدحسین جدیدی نژاد با رتبه 643 کنکور تجربی 1400 بعد از اعلام نتایج

یکی از جذاب ترین اسکرین شات هایی که نگار پورعبداله دارم عکس بالا هست. این تصویر مربوط به زمانی هست که نتایج کنکور 1400 اعلام شدن.

یادمه اولین نفری که بهم زنگ زد نگار پور عبداله بود و بهم گفت که رتبش در کنکور تجربی 643 شده. حتی یادمه که مدام میگفت 643، 643 و من نمیدونستم که این عدد دقیقا چیه. در این اسکرین نگار گفته که هیچوقت انقدر خوشحال نبودم. امیدوارم که شما هم بتونید این خوشحالی رو در روز علام نتایج کنکورتون تجربه کنید.

چطور مثل نگاه پورعبداله با انگیزه باشیم؟

چیزی که نگاه پورعبداله رتبه 643 کنکور رو از بچه‌های دیگه کاملا متمایز می‌کنه اینه که نگار دانش آموزیه که تونسته همیشه خودش رو با انگیزه نگه داره. نگار از روش‌های مختلفی برای من انگیزه بودن استفاده می‌کرد.

یکی از اون روش ها نظم دادن به افکارش بود.

مثلا نگار زمانی رو برای نوشتن دلایل و اهداف با انگیزه بودن خودش رو می‌نوشت و روی اون‌ها فکر می‌کرد و باهاشون کنار میومد تا بتونه اون انگیزه رو به مرور برای خودش اجرایی بکنه.

چیز دیگه ای که نگاه رو در حوزه‌ی انگیزه متمایز می‌کنه این هست که به کنک خرد و منطقی فکر کردن سعی می‌کرد دلایل استرس هاش رو شناسایی کنه و اونهارو کنار بزاره.

شاید یکی از تمیزترین انواع داشتن انگیزه در رتبه های برتر رو بشه در نگار پورعبداله رتبه 643 تجربی 1400 دید. ترکیبی از انگیزه دادن مداوم روی کاغذ به اضافه‌ی منطق برای جلوگیری از افکار منفی.

دلنوشته کیمیاگر اعظم برای نگار پورعبداله

چت محمدحسین جدیدی نژاد با رتبه 643 کنکور تجربی 1400

“نوشتن و گفتن راجع به نگار پورعبداله کار سختیه. از این جهت سخته که نگار بسیار شخصیت پیچیده و دوست داشتنی داره و در عین حال یه شخصیتی بسیار ساده و بی آلایش.

بخاطر همین اگر بخوام نگار پورعبداله رتبه 643 رو توصیف کنم باید بگم یه دختر بچه‌ای که اولین بار در پایه دهم دیدمش که به شدت انگیزه داشت و رویاهای بزرگی برای پزشک شدن، به قول خودش برای رسیدن به اون سرآستین‌های جذاب روپوش پزشکی.

اتفاقی که راجع به نگار افتاد این بود که توی سال‌های پایه تونست یک ثبات درسی رو در خودش ایجاد کنه و تو پایه‌ی دوازدهم باوجود اینکه مشکلات زیادی براش پیش اومد، تونست پیش بره. مثلا یادمه یک ماه و نیم مونده بود به کنکور که نگار کرونای خیلی سختی گرفت و چندین و چند روز درگیرش کرد.

اما چیزی که دوست دارم درباره نگار پورعبداله بگم و این جمله جاودانه بشه و همیشه آدم‌ها بتونن ببیننش اتفاقیه که نگار پورعبداله سر جلسه‌ی کنکور رقم زد. نگار شب قبل از کنکور تصمیم می‌گیره که کنکوری بدون استرس و با آرامش خاطر بده.

و وقتی که سر جلسه میره جوری آزمون رو مدیریت می‌کنه که قبل از اعلام نتایج کنکور به من پیغام داد و برام نوشت که بهترین آزمون عمرشون مدیریت کرده. و همین عامل هم باعث شد که من خیالم از بابت رتبه شدنش در کنکور راحت بشه.

این منطقی بودن و نگاه درست به آزمون و کنترل شرایط روانی ویژگی‌هایی بود که از نگاه پور عبداله یه آدمی ساخت که شکست ناپذیر بود. بنابراین نگاه می‌تونست خودش رو به بهترین نتیجه و رتبه‌ای که می‌خواست برسونه. برای نگاه پورعبداله عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم و بسیار بسیار دوستش دارم و امیدوارم که آینده‌ی بسیار روشنی داشته باشه”

تاثیر دوران جمع بندی در کنکور

توی دوران عید چطور درس بخونیم؟

با برنامه آزمون آزمایشی پیش بریم؟

دروس عمومی چه تاثیری توی کنکور ما داره؟

منابع تست زنی در سال کنکور

نقش و اهمیت تحلیل آزمون در سال کنکور

چطور عربی رو 100 بزنیم؟

راهکار حفظ روحیه در سال کنکور

جایگاه خانواده در موفقیت در کنکور

کلاس آنلاین شرکت کنیم یا نه؟

اهمیت دوران تورق سریع

روز قبل از آزمون چه کار کنیم؟

مقابله با چالش های کنکور

کنکور هنر شرکت کنیم یا نه؟

اهمیت هنر آزمون دادن در سال کنکور

چطوری مهارت آزمون دادن رو کسب کنیم؟

زینب اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

علیرضا مهندسی رتبه ۵ کنکور ریاضی 1402 : روش مطالعاتی +  تحلیل آزمون

پ مهر 13 , 1402
علیرضا مهندسی رتبه ۵ کنکور ریاضی 1402 : روش مطالعاتی +  تحلیل آزمون
علیرضا مهندسی رتبه 5 کنکور 1402 و روش مطالعاتی و نحوه تحلیل آزمون او

You May Like