آرش دنیوی دانشجوی دندان پزشکی دانشگاه لرستان

آرش دنیوی دانشجوی حال حاضر دندان پزشکی دانشگاه لرستانه که تونست به بهترین شکل ممکن تلاش خودش رو به نتیجه برسونه. شاید برای شما هم سوال شده باشه که آرش چطور تونست همه چیز رو مدیریت کنه و به این موفقیت برسه؟ چطور تونست مشکلات رو پشت سر بذاره و در رشته رویایی خودش قبول بشه؟ در ادامه درباره این موارد به صورت مفصل توضیح می‌دیم.

آشنایی با آرش دنیوی دانشجوی دندانپزشکی لرستان

آرش دنیوی دوره تحصیل خودش رو در مدرسه ای در ساوه گذروند. آرش در کنکور 1401 شرکت کرد و متاسفانه نتونست در رشته‌ی موردعلاقش قبول بشه، و در رشته‌ی پرستاری دانشگاه تهران قبول شد.

اما آرش دنیوی از اون دست بچه هایی بود که به چیزی جز رویاها و علایقش راضی نبود. بنابراین تصمیم گرفت یک بار دیگه در کنکور شرکت کنه و خودش رو به رشته‌ی دندونپزشکی برسونه.

آرش در سال 1402 دانشجوی دندون پزشکی دانشگاه لرستان شد و رتبه 1039 رو کسب کرد.

کارنامه انتخاب رشته آرش دنیوی دانشجوی دندان پزشکی دانشگاه لرستان

آرش از بعد از کنکور 1401 یک سال تحصیلی کامل (حدودا 10 ماه) رو در مرکز مشاوره جدیدی نژاد، به صورت هفتگی طی می‌کرد.

برنامه های متعدد آرش دنیوی دانشجوی دندان پزشکی لرستان در مرکز مشاوره جدیدی نژاد

اوایل آرش در لاین اصلی بود و بعد از این که به ثبات درسی رسید وارد لاین VIP شد و با دانش آموزهای بسیار قوی و درسخون مرکز مشاوره جدیدی نژاد درس خوندن رو استارت زد تا خودش رو به نتیجه موردنظرش برسونه.

کارنامه کنکور دانشجوی دندون پزشکی لرستان

کارنامه کنکور دانشجوی دندان پزشکی لرستان

آرش دنیوی در کنکور 1402 تونست عملکرد بسیار خیره کننده ای رو از خودش نشون بده. بزرگترین ویژگی آرش این بود که تمام درس های خودش رو دل یک سطح نگه می‌داشت و اجازه نمی‌داد که درسی از یک میزان خاص کمتر بشه.

همونطور که در کارنامه آرش می‌بینید درصدهای زیست شناسی 54.8%، فیزیک 65%، شیمی 51% و زمین شناسی 64% درصد نظرمون رو جلب می‌کنه.

اما از اونجایی که سطح سوالات ریاضی 1402 بالا بود و کنترل آزمون مقداری از دست آرش در رفت درصدش در این درس به 15% رسید که همین موضوع مقداری کاهش تراز رو براش به همراه داشت.

در واقع طبق بررسی های ما اگر آرش ریاضی رو حدودا 30% می‌زد، ترازی نزدیک به 10700 می‌گرفت و رتبه آرش دنیوی رو تا حدود 700 منطقه 2 می‌رسوند!

اما مهم ترین چیزی که وجود داره اینه که آرش به نسبت سال قبل به طور میانگین حدودا 30% رو به تمامی درصدهای خودش اضافه کرد وکه این عدد مهم و قابل توجهیه.

پشت کنکوری موفق؛ رمز و رازها

آرش دنیوی رتبه 1039 کنکور تجربی در کنار محمدحسین جدیدی نژاد مشاور کنکور

به همین خاطر هم هست که آرش تونست رتبه خودش رو در سال بعدی بشدت تقویت کنه و اون رو به عدد قابل توجهی برسونه. آرش به حدی تلاش کرد که تونست خودش رو در زمره کسایی که رتبه های نزدیک به 3 رقمی کسب کردن برسونه.

زمانی که درباره پشت کنکوری های موفق حرف می‌زنیم اولین ویژگی اونها برای موفقیت باید این باشه که اشتباهات سال قبلشون رو مجددا تکرار نکنن.

آرش دنیوی جزو بچه هایی بود که علاوه بر روش درس خوندن خوبی که در سال های قبل هم داشت، نیاز داشت که بتونه مهارت مدیریت آزمون رو برای خودش تقویت بکنه، تا بتونه با روحیه خیلی بهتری در آزمون ها شرکت کنه.

این نقطه عطفی برای آرش بود که در سال پشت کنکورش، مهارت های آزمونی رو در خودش ارتقا داد و همین عامل باعث شد که آرش بتونه به نتیجه دلخواه خودش برسه.

نقشه راه پشت کنکوری های موفق

آرش دنیوی مثل همه بچه های دیگه در مرکز مشاوره جدیدی نژاد، یک نقشه راه (roadmap) اختصاصی داشت. در این نقشه راه برای آرش همگام با بودجه بندی آزمون های قلمچی برنامه چیده شده بود.

اما در بعضی اوقات مثل مهر ماه، دی ماه و اردوی عید برنامه آرش طوری بود که از بودجه بندی و فرآیند آزمون جلو می‌زد تا بتونه یک دوره جمع بندی 3 ماهه رو طی کنه. همین عامل هم باعث شد که آرش بتونه در دوران جمع بندی پیشرفت قابل اوجهی رو تجربه کنه.

نقشه راه پشت کنکوری های موفق

تحلیل آزمون آرش دنیوی

همیشه گفتیم که یکی از مهمترین ویژگی های رتبه های برتر تحیلیل آزمون اونهاست. اما ویژگی آرش دنیوی این بود که تحلیل آزمون رو با دقت بسیار زیاد و به شکل جذابی انجام می‌داد.

همین عامل هم باعث می‌شد که آرش هرچقدر بیشتر آزمون می‌داد میزان تسلطش روی مطالب بالا میرفت.

در عکس پایین یک روندنما رو می‌بینید که آرش اون رو بر اساس کنکور نجربی1401 خارج پر کرده. در این روندنما داده هایی از سوالات نزده، غلط، درست و درصدها و… می‌بینید:

تحلیل آزمون آرش دنیوی دانشجوی دندان پزشکی و تاثیر اون در رتبه برتر شدنش

همچنان که می‌بینید درصدهای آرش در آزمون هایی که در خونه زده حدود 90% هست که نشون دهنده دانش بالای این شخصه.

تمام تلاش آرش در طول این مدت این بوده که بتونه درصد آزمون های خودش رو به درصد بالا و خفن 90% که در خونه کسب می‌کرد نزدیک کنه.

دلنوشته کیمیاگر اعظم برای آرش دنیوی

“زمانی که می‌خوام درباره آرش دنیوی حرف بزنم یاد یه گفتگو در یکی از جلسات کلاس میوفتم. آرش در اون جلسه به من و گفت که در تایم های اضافی خودش در سایت wallofhonors.ir مطالب مربوط به رتبه برتر هارو می‌خونه و کلی انگیزه می‌گیره.

یادمه اون روز به شوخی بهش گفتم که اگر تو هم رتبه برتر بشی، باید wall of honor (دیوار افتخارات کیمیاگرانه) درباره تو بنویسه، و امروز هم اون روزا!

امروز روزیه که باید درباره ویژگی های خفن و دوست داشتنی آرش دنیوی حرف بزنیم.

وقتی که درباره آرش حرف می‌زنم در ابتدا باید به شخصیت دوست داشتنی و آرومش اشاره کنم. آرش شخصیه که آدم دوست داره ساعت ها باهاش گپ بزنه و باهاش رفاقت طولانی رو تجربه کنه. در عین حال باید از نظم آرش در تحلیل آزمون و کارها و جزئیاتی که در درس خوندنش رعایت می‌کرد حرف بزنیم.

آرش از اون دست بچه هایی بود که زمانی که چیزی رو بهش آموزش می‌دادیم سوالات زیادی رو می‌پرسید تا قانع بشه. اما بعد از این که قانع می‌شد تمام چیزی که باید رو انجام می‌داد.
یک جورهایی می‌تونم بگم دلیل موفقیت آرش توجه به همین عامل بود.

آرش دنیوی دانشجوی دندون پزشکی و محمدحسین چدیدی نژاد مشاور و برنامه ریز کنکور

زمانی که درباره آرش فکر می‌کنم یاد خاطر جالبی میوفتم. یادمه که برای یک کارگاه به مدرسه علامه حلی ساوه رفته بودم و آرش عکسی رو برام فرستاد و گفت که قراره چیزکیک قبولی رو بپیچونه.

اما با تجسس های لازمی که مامورهای اطلاعاتی کیمیاگرخونه انجام دادن تونستیم آرش رو دستگیر کنیم و چیزکیک های دوست داشتنی مورد نظر رو ازش وصول کنن. برای آرش بسیار آرزوی موفقیت می‌‌کنم و یقین دارم که آینده بسیار روشنی در انتظارشه.”

چت آرش دنیوی و محمدحسین جدیدی نژاد درباره چیزکیک قبولی دندون پزشکی

پشت کنکور بمونم یا نه؟

مزایا و معایب پشت کنکور ماندن

چطور رتبه برتر کنکور بشم؟

سطح سوالات امتحان نهایی چطوره؟

چطور زمین شناسی کنکور رو بالا بزنم؟

چطور درس ضعیفی در کنکور نداشته باشم؟

رازهایی برای موفقیت در کنکور

زینب اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You May Like