عماد جمال زهی پشت کنکوری موفق و دانشجوی پزشکی

عماد جمال زهی دانشجوی موفقی که تونست بعد از موندن پشت کنکور در سال بعد با تلاش بی قفه به هدفش که رشته‌ی پزشکی بود برسه. اما چه عواملی باعث موفقیت عماد در سال کنکورش شدن؟ عماد با چه روش هایی تونست در رشته و دانشگاه مدنظرش قبول بشه؟ در ادامه درباره این موارد به صورت مفصل توضیح می‌دیم.

آشنایی با عماد جمال زهی

عماد جمال زهی رتبه 1991 تجربی 1401 در استان سیستان و بلوچستان و با تاکید خودش ساکن بخش بلوچستان این استان هست. عماد تحصیلات خودش رو در شهرستان ایرانشهر گذروند. عماد جمال زهی 2 سال متوالی رو پشت کنکور موند تا بتونه به رشته‌ی مورد علاقه‌ی خودش یعنی پزشکی برسه.

عماد جمال زهی پشت کنکوری موفق و دانشجوی پزشکی

در حال حاضر عماد دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد تهرانه.

چت عماد جمال زهی و محمدحسین جدیدی نژاد بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته

عماد جمال زهی از اون دست افرادی بود که ثابت کرد حتی اگر فردی پشت کنکور مونده باشه، با اصلاح روش درس خوندن خودش می‌تونه به نتیجه دلخواهش برسه‌.

کارنامه کنکور دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد تهران

چت عماد جمال زهی و محمدحسین جدیدی نژاد بعد از اعلام نتایج کنکور

با توجه به عکس بالا می‌شه فهمید که عماد تونست در بعضی دروس تراز خیلی خوب و بالایی رو کسب کنه. مثلا در دروس عمومی درصدهایی نزدیک به 80 رو در کارنامه عماد می‌بینید.

همچنین ایشون تلاشش رو کرده بود که در دروس تخصصی هم هیچ درصد پایینی نداشته باشه. حتی دروس تخصصی رو بالای 50% زده بود.

همین موارد تعادل خیلی خوبی رو بین دروس عمومی و تخصصیش ایجاد کرد.

داستان اعجاب آور موفقیت 3 تفنگ دار

شعار مرکز مشاوره جدیدی نژاد همیشه این بوده که “یه راه علمی همیشه جواب می‌ده!”.

زمانی که درباره عماد جمال زهی صحبت می‌کنیم با یک داستان عجیب و شورانگیز از 3 رفیق و برادر مواجه می‌شیم که با همدیگه فرآيند کنکور رو استارت زدن.

هر سه نفر اونها در یک پانسیون مطالعاتی در تهران بودن که با همدیگه آشنا می‌شن. منظور ما فواد جمال زهی، برادر دو قلوش عماد جمال زهی و شاهین شهبازیانه.

رتبه های برتر کنکور: شاهین شهبازیان، عماد جمال زهی و مشاور تحصیلی، محمدحسین جدیدی نژاد

شاهین شهبازیان زمانی که می‌خواست در کنکور 1400 شرکت کنه به تمام آموزه ها و نکاتی که د مرکز مشاوره بهش آموزش داده شده بود گوش داد، تمام ریزه کاری هارو رعایت کرد، مسیر درس خوندنش رو به روشی اصولی جلو برد و در نهایت تونست به رتبه و متعاقبا رشته موردنظرش که داروسازی بود برسه.

اما عماد در سال دوم کنکورش به مرکز مشاوره جدیدی نژاد اعتماد کرد و صدش رو گذاشت تا با استفاده از آموزش ها بتونه به هدفش نزدیک تر بشه‌.

عماد جمال زهی در فرآیند کنکور تونست در دوران جمع بندی پیشرفت واقعا چشمگیری داشته باشه و به نتیجه برسه.

شاید تا اینجا فکر کرده باشید که قبول شدن دو نفر که در یک پانسیون هم درس می‌خوندن در کنکور سراسری یک اتفاق بوده باشه.

اما همونطور که گفتیم عماد جمال زهی در سال 1401 پشت کنکور موند به این دلیل که به جزئیات و آموزش هایی که بهش داده شده بود به شکلی که باید توجه نکرد!

در سال بعدی فواد هم تصمیم گرفت پشت کنکور بمونه و با یک بار دیگه کنکور دادن شانس خودش رو برای رسیدن به رشته‌ی رویاییش امتحان بکنه.

اون چیزی که درباره فواد جمال زهی وجود داشت این بود که فواد هم یک مسیر علمی و اصولی درس خوندن رو شروع و طی کرد. به همین دلیل فواد تونست در سال 1402 به رشته‌ی موردعلاقه‌اش یعنی پزشکی برسه‌.

پس وقتی که درباره شعار مرکز مشاوره که “یک راه علمی همیشه جواب می‌ده” حرف می‌زنیم باید به این نکته توجه کنیم که هرکس اگر میزان و روش درس خوندن درستی داشته باشه قطعا می‌تونه رتبه خوبی رو بیاره و در رشته و دانشگاه موردنظرش درس بخونه.

و قطعا داستان قبولی اعجاب انگیز 3 تفنگدار یعنی عماد، فواد و شاهین در کنار همدیگه می‌تونه تایید کننده این موضوع باشه.

پیشرفت چشمگیر عماد در دوران جمع بندی

وضعیت عماد جمال زهی قبل از دوران جمع بندی

زمانی که درباره عماد جمال زهی حرف می‌زنیم باید بدونیم که ایشون تونست در دوران جمع بندی خودش پیشرفت چشم‌گیری رو داشته باشه!

یعنی عماد از درصدهایی با میانگین 3 یا 4 از 10 در آزمون های قلمچی شروع کرد و خودش رو به میانگین 8 از 10 در دروس عمومی و 6 از 10 در دروس اختصاصی در کنکور سراسری رسوند.

کاری که عماد جمال زهی در دوران جمع بندی خودش در مرکز مشاوره جدیدی نژاد انجام داد این بود که 5 فاز جمع بندی رو به صورت کامل طی کرد‌.

عماد از اون دست بچه هایی بود که به خوبی به جزئیات توجه می‌کرد و تلاش می‌کرد با تلاش هایی مثل تکمیل روندنما و غیره شرایط درسی خودش رو به ثبات برسونه.

به همین خاطر هم بود که تونست افزایش درصد دروس چشمگیری در دوران جمع بندی داشته باشه، که اون هارو در عکس پایین می‌بینید.

روندنمای پر شده توسط عماد جمال زهی و افزایش درصدهاش

مهم ترین چیزی که کیمیاگر اعظم در دوران جمع بندی بهش اشاره می‌کنه اینه که ما هیچوقت نباید بر اساس سلیقه شخصی خودمون در این دوران عمل کنیم. یعنی نظر دانش آموزها که هیچوقت اهمیتی نداره، حتی نظر خود کیمیاگر اعظم هم در دوران جمع بندی مهم نیست! بلکه چیزی که مهمه روندنماست.

همین روندنما هم بود که مسیر درست رو به عماد جمال زهی نشون داد تا بتونه راه درست خودش رو پیدا و در اون قدم بذاره، اشکالاتش رو شناسایی و رفع کنه و در آخر هم به نتیجه مطلوبش برسه‌.

دلنوشته کیمیاگر اعظم برای عماد جمال زهی

“حقیقتا نوشتن از عماد جمال زهی بسیار سخته، از این نظر که من عماد رو مثل پسر نداشته‌ی خودم بسیار دوست دارم. به حدی که مرتبا دلم براش تنگ می‌شه. چیزی که در رابطه با عماد جمال زهی وجود داره اول از همه اینه که شما با یک انسان کاملا متفکر و خوش فکر روبرو هستید.

یادمه که یک بار ساعت های طولانی درباره این که چطور عماد از فکر های موجود در اطرافش الگو درمیاره تا بتونه راحت تر و درست تر در دفعات بعدی فکر کنه با هم حرف زدیم.

چیز دیگری که در رابطه با عماد وجود داره اینه که ما با انسانی بسیار توانمند روبرو هستیم. عماد از زمره بچه هاییه که اگر موفقیت های زندگیش رو مدیون خوش فکر بودن و منطقی بودنش نباشه، قطعا اونها رو مرهون تلاش هاشه.

عماد شخصیه که نه تنها تلاش زیادی می‌کرد، بلکه همیشه حواسش به این موضوع بود که بتونه با فکر و تفکر درست پیش بره.”

ویژگی مناسب عماد اینه که وقتی چیزی رو بهش آموزش می‌دادیم و قانع می‌شد که اون موضوع می‌تونه کمکش کنه، صد درصد اون رو در روند مطالعاتی خودش پیاده سازی می‌کرد. چیزی که در دوران جمع بندی هم به عماد کمک کرد تا بتونه نتیجه موردنظر خودش رو بگیره و پیشرفت کنه دقیقا همین موضوع بود.

اما نباید ناگفته بمونه که یک بار عماد جمال زهی در فوتبال توسط من لوله شده! یادمه که من تازه به فوتبال علاقه مند شده بودم و طرفدار منچستر سیتی بودم، در مقابل عماد طرفدار رئال مادرید بود.

در سال 2023 منچستر سیتی با 2 گل رئال مادرید رو لوله کرد ک عماد باخت. یک عکس یادگاری از اون روز هست من مرتبا اون رو نگاه می‌کنم و دلم برای خنده هایی که اون روز داشتیم تنگ می‌شه.

از راست به چپ: امیرحسین مزینانی، شایان شاملو، محمدحسین جدیدی نژاد، محمدرضا پناهلو و عماد جمال زهی
از راست به چپ: امیرحسین مزینانی دانشجوی کامپیوتر امیرکبیر، شایان شاملو دانشجوی پزشکی شهید بهشتی، محمدحسین جدیدی نژاد، محمدرضا پناهلو دانشجوی پزشکی بهشتی و عماد جمال زهی دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد تهران

در اون روز امیرحسین مزینانی از من و پپ گواردیولا عکسی رو آورده بود که باعث خنده شد و اون رو به عنوان یادگاری روی دیوار پشت سرم توی خونه چسبوندم و سالها نگهش داشتم.

بعد از اون از اونجایی که همه باید باخت رو بپذیرن عماد متن زیر رو نوشت و اون رو در کانال تلگرام قرار دادیم که تصویرش رو هم می‌تونید ببینید:

“من باختم، بد هم باختم و ننگی بالاتر از این نیست.”

پیام عماد جمال زهی در کانال تلگرام کیمیاگرخونه و قبول شکست

به عنوان جمع بندی می‌تونم بگم که عماد جمال زهی آینده بسیار روشنی رو در همه زمینه ها داره. در کسب و کار، تحصیل، کارهای پژوهشی من آینده بسیار روشنی رو برای عماد می‌بینم و بسیار بسیار دوستش دارم.

دلیل انتخاب رشته پزشکی آزاد تهران

بررسی سطح رشته پزشکی آزاد تهران

راز روحیه داشتن پشت کنکوری ها

شرایط مهاجرت با رشته پزشکی

اهمیت دوران جمع بندی

اثر حواشی سال کنکور بر موفقیت

جایگاه امکانات در موفقیت در کنکور

توصیه های دانشجوی پزشکی آزاد تهران برای موفقیت

زینب اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عارفه پرگو رتبه 689 انسانی و دانشجوی حقوق دانشگاه الزهرا

س آذر 21 , 1402
عارفه پرگو رتبه برتر کنکور انسانی 1401 با تلاش و انگیزه بسیار زیاد تونست در کنکور به نتیجه مطلوب خودش برسه. اما چه عواملی به عارفه کمک کردن که به مشکلات غلبه کنه؟ چطور اهداف عارفه به رشته و یک دانشگاه خوب ختم شد؟ در ادامه تمام جزئیات این رتبه […]
معرفی رتبه 689 رشته انسانی سال 1401، عارفه پرگو

You May Like