زهرا غلامی: قبولی داروسازی از تراز 5400

1

همیشه برای دانش آموزان سوالی مطرح میشه که آیا با میانگین تراز پنج هزار و خُرده ای هم میشه رتبه برتر شد؟ گاهی احساس میکنیم این چیزها مربوط به قصه های پریان و برنامه های کودکه که همه به اهدافشون میرسن. اما زهرا غلامی ثابت کرد که با تلاش و طی کردن یه مسیر علمی واقعا میشه پیشرفت کرد و نتیجه گرفت.

شاید فکر کنین که قهرمان های کیمیاگری مثل زهرا غلامی خسته و ناامید و منصرف میشن اما اینطور نیست. زهرا به طرز معجزه آسایی شروع به سحر خیزی کرد، ساعات مطالعاتیش رو بالا برد:

زهرا غلامی به کمک آموزش های لاین شتابدهی مرکز مشاوره جدیدی نژاد تونست خودش رو به ساعت مطالعاتی ثابت 11.5ساعت برسونه و همین عامل یکی از مهمترین عومال موفقیتش محسوب میشد.

برای رسیدن به این موفقیت زهرا تمامی مشکلات درسیش رو کنترل کرد. مثلا عادت به مدام موسیقی گوش دادن داشت که تونست مقدارش رو به نیم ساعت در روز برسونه و در کنار اینها الگوی تست زنی مداومش رو تقویت کنه و همین عامل زمینه ساز رسیدنش به تراز های حدود 6500 شد:

اما موفقیت فقط با زیاد خوندن به دست نمیاد. کسی مثل زهرا غلامی تحلیل آزمون هاش رو به سبک کیمیاگران رتبه برتر سالهای گذشته با تمام جزئیات و ریزه کاری ها انجام میداد. همین عامل باعث میشد زهرا مرتبا اشکالات درس خوندنش رو پیدا کنه و با برطرف کردن اونها پیشرفت کنه:

زهرا غلامی یه قهرمان پیشرفته! یه کیمیاگر واقعی که از ترازهای کم نترسید و تلاشش رو کرد و باورداشت که: یه راه علمی همیشه جواب میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شاهین شهبازیان: دانشجوی داروسازی

س اسفند 3 , 1400
شاهین شهبازیان دانشجوی داروسازی دانشگاه همدان: کسی که از تراز 5600 به داروسازی رسید.
معرفی شاهین شهبازیان رتبه برتر کنکور تجربی و دانشجوی داروسازی همدان

You May Like