پویا آزادبخش : رتبه ۸۱  کنکور تجربی سال ۱۴۰۲

پویا آزادبخش : رتبه ۸۱  کنکور تجربی سال ۱۴۰۲

عکس از پویا آزاد بخش رتبه 81 کنکور تجربی سال 1402و دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران

در ادامه قصد داریم یکی از رتبه برترهای کنکور سال 1402 رو که تونست با تلاش و پشتکار خیلی زیاد به رتبه ۸۱ کنکور تجربی تبدیل بشه رو بشناسیم و عواملی که در مسیر پیشرفتش بهش کمک کردن رو بررسی کنیم و از اونها الگو بگیریم.

آشنایی با پویا آزادبخش

پویا از جمله دانش آموزهایی بود که روش مطالعه درست و اصولیش به رتبه برتر شدنش کمک خیلی زیادی کرد. همچنین شخصیت این داوطلب مسیر رو برای موفقیتش به حد زیادی هموار کرد.

پویا آزادبخش دانش آموز مدرسه علامه حلی در شهر ساوه بود. این فرد از حوالی دی ماه سال یازدهم عضو مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد شد.

همچنین دقیقا تا شب کنکور برنامه‌ی درس خوندن خودش رو با توجه به برنامه های مرکز مشاوره و با کمک مشاورهاش پیش برد.

آشنایی با پویا آزادبخش رتبه 81 کنکور تجربی 1402

کارنامه رتبه 81 کنکور تجربی 1402

کارنامه رتبه 81 کنکور تجربی 1402 پویا آزادبخش

در کارنامه کنکور پویا آزادبخش نکات قابل توجه زیادی وجود داره. یکی از اونها اینه که پویا تونست در کنکور درس زیست شناسی رو 91.12% بزنه! در ادامه هم روس زیست شناسی خوندن پویا رو دقیق تر بررسی می‌کنیم. البته بدون شک روش خوندن درس زیست شناسی پویا هم در این کسب این درصد تاثیر گذار بوده.

همین درصد و سایر درصدهای پویا آزادبخش در کنکور 1402 مسیر رو برای کسب تراز کل 12273 براش هموار کرد.

روش خوندن زیست شناسی رتبه 81 کنکور

بالاتر گفتیم که پویا آزادبخش در کنکور تجربی 1402 زیست شناسی رو 91.12 درصد زده. شاید فکر کنید شانس و اقبال در کسب این نتیجه بهش کمک کرده اما اصلا اینطور نیست.

اگر کارنامه کنکور دی ماه پویا رو هم ببینید متوجه میشید که در اون زمان هم زیست شناسی رو ۸۱ درصد زده بوده! شاید براتون سوال شده باشه که چطور یه داوطلب می‌تونه در درس سختی مثل زیست شناسی در هر دو نوبت هم درصد بالایی رو کسب کنه؟

هدف گذاری و انتخاب کشتی نجات

اول از همه موضوع به هدف گذاری برمی‌گرده. اینکه از قبل نقاط قوت خودتون رو بشناسید بدونید که می‌تونید در چه درسی درصدهای بالا کسب کنید به شما کمک می‌کنه که با زمان گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی اون درس یا دروس بتونید به رتبه‌های بالا در کنکور دست پیدا کنید.

هدف گذاری درست کلید موفقیت رتبه 81 کنکور تجربی 1402

حدوداً 14 ماه قبل از برگزاری کنکور و قبل از رسیدن به رتبه 81 کنکور تجربی، مشاور کنکور پویا آزادبخش راجع به زیر 10 شدن برای پویا توضیحات کاملی رو داد.

در این توضیحات تصمیم بر این شد که پویا یک درس رو به عنوان کشتی نجات برای خودش انتخاب کنه تا بتونه با سرمایه‌گذاری روی اون در کنکور در اون درس درصد بالایی رو هم کسب کنه. در آخر تصمیم نهایی اونها برای کشتی نجات درس زیست شناسی بود.

پیشنهاد میشه که شما هم به عنوان داوطلب‌های پشت کنکور حتماً یک درس رو که در اون بهتر از بقیه هستید رو انتخاب کنید و با وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی اون در کنکور با بالا زدن اون درس به نتیجه مطلوب خودتون برسید.

برنامه‌ریزی درست و توجه به جزئیات

نکته مهم اینجاست که اگر شما قصد دارید درسی رو در کنکور بالای 80 یا حتی 90 درصد بزنید بایدبرنامه‌ریزی شما هم متناسب با همین هدف و همچنین هماهنگ با رتبه مد نظرتون باشه. 

داشتن نقشه راه درست و واضح در مسیر تبدیل شدن به رتبه 81 کنکور تجربی

در عکس بالا هم می‌بینید که پویا آزادبخش رتبه 81 کنکور در تمام مدت دوره جمع بندی یک نقشه راه کاملا واضح داشته که بتونه به بهترین شکل جمع بندی و درس خوندن خودش رو پیش ببره.

دقت داشتن به ‌بندی و همچنین توجه به چنین جزئیاتی به شما کمک می‌کنه که نقطه شروع و پایان خودتون رو بدونید و طبق برنامه پیش برید. در واقع راز رسیدن به درصدی مثل ۹۱ درصد در درس زیست شناسی ام دادن مرور و جمع‌بندی در زمان‌های مناسبه به شکلی که فراموش کردن  مطالب در شما به کمترین میزان خودش برسه.

تست زنی زیاد برای درس زیست شناسی

یکی از نکات قابل توجه درباره پویا آزادبخش که به اون در رسیدن به درصد 91 کمک کرد تست زنی بود. پویا در تست زنی سرعت و مهارت خیلی خوبی رو داشت. یکی از موضوعات مهم در رابطه با مهارت رتبه 81 کنکور روی تست زنی درس زیست این بود که پویا بشدت روی کتاب درسی مسلط بود.

موضوع خیلی مهم دیگه اینه که پویا آزادبخش تست‌های متنوع و خیلی زیادی رو در زمینه زیست شناسی زد. از تست های کتاب IQ زیست شناسی گرفته تا سوالات زیست آزمون های قلمچی، آزمون های زیستاز به عنوان نمونه سوال، تست های مدارس برتر تا کلی تست دیگه….

رتبه ۸۱ کنکور تجربی ۱۴۰۲ چه کلاس‌هایی می‌رفته؟ 

از اواسط سال یازدهم پویا آزادبخش تمام کلاس‌های خودش رو لغو کرد و دیگه در اون‌ها شرکت نکرد. دلیلش همین بود که در جلسات مشاوره به این نتیجه رسیدیم که پویا می‌تونه به صورت خودخوان پیش بره و دیگه نیازی به کلاس‌ها نداره.

پس پویا آزادبخش رتبه ۸۱ کنکور تجربی ۱۴۰۲ در طول سال یازدهم و دوازدهم در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرد. البته این نسخه برای همه قابل پیچیدن نیست و بعضی رتبه برتر ها هم به کلاس نیاز داشتن.

پویا آزاد بخش رتبه 81 کنکور تجربی 1402 در کنار مشاور کنکورش محمدحسین جدیدی نژاد

نظر کیمیاگر اعظم درباره پویا آزادبخش

کیمیاگر اعظم محمد حسین جدیدی نژاد همیشه و همیشه احترام و ارزش زیادی برای پویا آزادبخش قائل بوده و هست. حتی از همون ابتدا که پویا رو دیده بود از رتبه برتر شدن پویا اطمینان داشت. ما یقین داریم که آینده روشنی در انتظار پویا هست.

چت مشاور کنکور محمدحسین جدیدی نژاد با رتبه 81 کنکور تجربی 1402

چطور زیست کنکور رو بالای 90 بزنیم؟

شباهت تراز آزمون آزمایشی و کنکور

اهمیت تحلیل کنکورهای قبلی

مقایسه سطح امتحان نهایی و کنکور

اگه فقط و فقط درس بخونیم رتبه برتر میشیم؟

چطور استمرار مطالعاتی داشته باشیم؟

چطور در ماه رمضان درس بخونیم؟

توصیه های رتبه 81 کنکور برای موفقیت

زینب اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پوریا بهادر:  رتبه 1202 دندانپزشکی همدان

ش مهر 15 , 1402
در ادامه با پوریا بهادر رتبه 1202 رشته تجربی کنکور 1402 که در رشته دندان پزشکی همدان قبول شد بیشتر آشنا می‌شیم. همچنین راه هایی که برای رسیدن به این رتبه طی کرد رو هم معرفی می‌کنیم تا بتونید از اونها استفاده کنید. آشنایی با رتبه 1202 کنکور 1402 پوریا […]
پوریا بهادر رتیه 1202 کنکور تجربی سال 1402 و دانشجوی دندان پزشکی همدان

You May Like