تینا فرهنگ : دانشجوی داروسازی شهید بهشتی + سبک مطالعاتی

تینا فرهنگ که در حال حاضر دانشجوی داروسازی در دانشگاه شهید بهشتیه، یکی از دانش آموزهای فعال و پرتلاش مرکز مشاوره بود که تونست به هدف خودش در کنکور برسه.

در ادامه قصد داریم پروسه موفقیت تینا رو بررسی کنیم تا شما هم بتونید با الگو برداری از اونها به رشته مورد علاقتون در دانشگاه های تاپ برسید.

تینا فرهنگ : دانشجوی داروسازی شهید بهشتی + سبک مطالعاتی

آشنایی با تینا فرهنگ

تینا فرهنگ رتبه‌ی 1395 تجربی شد. از ابتدای سال یازدهم عضو مرکز مشاوره‌ی جدیدی نژاد بود. دوره‌ی تحصیلی خودش رو در شهر ساوه گذروند و الان دانشجوی داروسازی دانشگاه شهید بهشتي هست.

تینا از عمده بچه هایی بود که از همون اول داروسازی میخواست و در واقع تمام تمرکزش روی داروسازی بود که بتونه خودش رو به قولی داروسازی برسونه.

از راست به چپ صبا فرهنگ دانشجوی پزشکی تهران، محمدحسین جدیدی نژاد مشاور رتبه های برتر کنکور و تینا فرهنگ دانشجوی داروسازی بهشتی

آزمون و مهارتهای آزمون به سبک تینا

آزمون و مهارتهای آزمون به سبک تینا فرهنگ دانشجوی داروی شهید بهشتی

یکی از چیزایی که به تینا فرهنگ در سال کنکورش خیلی کمک کرد زدن آزمون های زیاد و متعدد بود. تینا فرهنگ نه تنها تمام آزمون های قلمچی رو شرکت کرد، بلکه آزمونهای گزینه دو، گاج و مدارس برتر رو هم به صورت کامل زد.

علاوه بر این ها کل آزمونهایی که در مرکز مشاوره جدیدی نژاد برگزار می‌شد دو بدون غیبت شرکت کرد.

بجز یک آزمون که اختلال سیستمی وجود داشت و تینا نتونست پاسخنامه خودش رو ارسال کنه. بجز این مورد تینا تقریبا تمام آزمونهای مرکز مشاوره رو شرکت کرده بود.

همین زیاد آزمون زدن باعث شده بود که مهارت های آزمونی تینا بالا بره و به واسطه‌ی این افزایش مهارتهای آزمونی بتونه بی دقتی خودش رو در کنکور کاهش بده.

تحلیل آزمون کیمیاگرانه‌ی تینا فرهنگ

تحلیل دقیق سوالات آزمونها توسط تینا فرهنگ دانشجوی پزشکی شهید بهشتی

زمانی که داریم راجع به تحلیل آزمون تینا فرهنگ صحبت میکنیم شاید بهترین توضیح در رابطه با کیفیت تحلیل آزمون تینا این باشه که زمانیه که تینا دانش آموز بود و تازه داشت وارد پایه دوازدهم می‌شد.

یه بار من سبک تحلیل آزمونش دیدم یه اسکرین شات بدون نام ازش گرفتن و توی کانال گذاشتم که به دانش آموز استرس نده و اونجا نوشتم که رتبه های برتر کنکور سال های آینده اینطوری تحلیل آزمون میکنن.

ممکنه از من بپرسید از کجا میدونستم که تینا رتبه برتر میشه؟
خب قاعدتا کسی که این سبکی تحلیل آزمون میکنه و تمام جزئیات تحلیل آزمونش رو استخراج میکنه، خب قطعا رتبه برتر هم میشه.
اما تحلیل آزمون تینا 2 تا ویژگی مهم داشت:

1) استمرار و همیشگی بودن تحلیل آزمون.

همونطور که در عکس بالا هم می‌بینید چیزی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ عکس مربوط به تحلیل آزمون های تینا رو می‌تونید در صفحه چتش با محمدحسین جدیدی نژاد مشاور کنکور ببینید. در این عکس ها تموم آزمون های قلمچی با بیشترین جزئیات ممکن تحلیل شدن.

2) دقت به نکات و جزئیات

همچنان که توی تصویری از آزمون قلمچی تینا می‌بینید، تینا کل آزمون رو تحلیل و آنالیز کرده و در کنار این آنالیز کردن، یک سری از جزئیات رو هم مدنظر گرفته.

از جمله این جزئیات می‌شه به این اشاره کرد که تینا نکات تست های غلط، نزده و… رو مشخص کرده و نکات مورد نظر رو برای خودش یادداشت کرده.
اینطوری تینا می‌تونست مطمئن باشه که دیگه هیچ نکته‌ای از زیر دستش در نمیره.

دوران جمع‌بندی تینا فرهنگ چطور بود؟

تینا فرهنگ از جمله دانش آموزهایی بود که 5 مرحله جمع بندی رو به صورت کامل در مرکز مشاوره جدیدی نژاد گذروند.

دوران جمع‌بندی تینا فرهنگ دانشچوی داروسازی شهید بهشتی چطور بود


در عکس بالا روندنمای ما در فاز ۲ جمع بندی مرکز مشاوره رو می‌بینید که در واقع باعث شد تا تینا برای دومین بار کل دروس کنکورش رو یک بار دیگه بخونه و تا آخر از 5، سه بار کل دروس کنکور به صورت جدی خونده شدن و 1 بار هم خیلی سریع تورق سریع شده بودن.

اما چیزی که تو دوران جمع بندی به تینا خیلی کمک کرد این بود این دانش آموز نه تنها کنکورها، بلکه آزمون های جامع همه‌ی موسسات مثل مدارس برتر، گاج و سنجش رو هم زد و تونست تیپ های مختلفی از سوالات رو ببینه.

همچنين تینا برای هر کدوم از آزمون ها یک جدول روندنما ترسیم می‌کرد که به کمک اون ما بتونیم شرایط درسیش رو آنالیز کنیم و اگر اشکالی وجود داشت اون رو رفع کنید.

جمع بندی دقیق و اصولی تینا فرهنگ رتبه 1395 تحربی 1401

سخنرانی‌های تینا فرهنگ برای دانش آموزهای کیمیاگرخونه

سخنرانی‌های تینا فرهنگ برای دانش آموزهای کیمیاگرخونه

تینا فرهنگ همیشه از زمره‌ی بچه هایی بوده که برای بچه های مرکز مشاوره وقت گذاشته و بهشون تایم داده تا بتونه تجربیات خودش رو بهشون منتقل کنه، هم در مصاحبه ها و هم در کارگاه های مختلف.
مثلا یکی از کارگاه های مهمی که تینا در اون حضور داشت، “کارگاه رتبه برترها چطور توی بهمن و اسفند از بقیه جلو زدن؟” بود.

در این کارگاه دانش آموز های زیادی که می‌خواستن در کنکور 1402 شرکت کنن حضور داشتن و تینا جربیات خودش رو با اونها در میون گذاشت.
مثلا چیزی که در تصویر وجود داره و خیلی جالبه اینه که یکی از دانش آموزها به نام کیانوش سلیمی که اون موقع دانش آموز سال دوازدهم بود و سال بعد رتبه 500 کنکور رو کسب کرد هم در کنر ولی رتبه برتر دیگه حضور داشت.

دلنوشته کیمیاگر اعظم برای تینا فرهنگ

” تینا فرهنگ یکی از مهربونترین آدمهاییه که در تمام زندگی شناختم‌. من تینا رو از اواخر سال دهم و اوایل سال یازدهمشمیشناسم، اون دانش آموزیه که همیشه پرتلاش بود.

شاید یه وقتایی برای مدت محدودی از مسیر اصلی درس خوندن خارج میشد، اما بلافاصله خودش رو جمع و جور میکرد. مثلا شاید یه وقتای آزمون بدی میداد و این باعث میشد انگیزش کم بشه، اما خودش رو جمع میکرد و سریعا به روند درس خوندن برمی‌گشت.

همین برگشتن به درس خوندن و ممارست هم باعث شده که تینا تو مراحل مختلفی از زندگی بتونه به موفقیت های زیادی دست پیدا کنه. ممکنه این موفقت ها ورزشی تحصیلی یا هر چیز دیگه‌ای باشن.

اما جالبترین چیزی که وقتی به تینا و صبا فرهنگ فکر میکنم و یادم میاد اینه که یادمه روز اعلام نتایج کنکور بود که نتایج رو توی سایت سنجش دیدیم و به مادر تینا و صبا زنگ زدیم و به ما گفتن که هردوشون توی کلاس یوگا هستن.

وقتی توی جلسه یوگا در کمال آرامش بودن بهشون خبر میدن که هردوشون به ترتیب داروسازی شهید بهشتی و پزشکی دانشگاه تهران (دقیقا چیزهایی که میخواستن) قبول شدن.

هردوشون بعد از شنیدن اين خبر جیغ د فریاد کنام کلاس یوگاشون رو تعطیل کردن.

همیشه من باهاشون شوخی میکنم که میگم قاتل به صحنه‌ی جرم برمیگرده شما هم یه روز به اون کلاس یوگا برگردید و ببینید که اوضاع و احوال چطوره.

حضور رتبه های 328 و 1395 کنکور تجربی 1401 در زمان اعلام نتایح در کلاس یوگا

اما علاوه بر اینها ویژگی بارزی که در رابطه با تینا میتونم بگم که اینه که تینا در عین حال که آدم موفقیه به شدت آدم افتاده‌ و متواضعیه و همین نگاهش هم باعث میشه که بتونه با افتادگی مسیرهای مختلف رو پیش ببره و خودش به موفقیت برسونه.

تینا فرهنگ بخاطر فکر بزرگ و دل مثل دریایی که داره باعث میشه که بتونه برای خیلی از آدم ها حضور مفیدی داشته باشه، به شخصه بچه های زیادی ر پو میشناسم که مشورت های تینا تونسته بهشون کمک بکنه تا نتایج خیلی خوبی توی آزمونها و کنکورشون کسب کنن.
تینا و صبا فرهنگ هر جفتشون جزو فراموش نشدنی ترین شاگردهای من در کل زندگیم هست

نقش خانواده در رتبه برتر کنکور شدن

راه های مقابله با ناامیدی در سال کنکور

کلاس کنکور شرکت کنیم یا نه؟

دو قلوهای رتبه برتر و تجربیات سال کنکور

با برنامه آزمون های آزمایشی پیش بریم یا نه؟

تاثیر امکانات بر موفقیت در کنکور

کیفیت خوابگاه های دانشگاه شهید بهشتی

معرفی رشته داروسازی دانشگاه شهید بهشتی

پزشکی سخت تره یا داروسازی؟

اهمیت تحلیل آزمون در سال کنکور

توصیه هایی برای موفقیت در کنکور

زینب اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شکیبا انصاری :  پشت کنکوری موفق و دانشجوی پزشکی کرمانشاه

ش مهر 29 , 1402
شکیبا انصاری که کنکوری 1401 بود اما به نتیجه دلخواهش نرسید، با شجاعت پشت کنکور موند و موفق شد با روش های مختلفی که در ادامه اونهارو معرفی می‌کنیم در کنکور 1402 در رشته پزشکی قبول بشه! شما هم می‌تونید با استفاده از روندی که شکیبا پیش گرفت در کنکور […]
شکیبا انصاری :  پشت کنکوری موفق و دانشجوی پزشکی کرمانشاه

You May Like