فائقه آب پیکر رتبه ۲۲۱ انسانی ۱۴۰۲:  روش  مطالعاتی +  سبک تست زنی

فائقه آب پیکر رتبه ۲۲۱ انسانی ۱۴۰۲:  روش  مطالعاتی +  سبک تست زنی

تماس تصویری مشاور کنکور محمدحسین جدیدی نژاد با رتبه 221 کنکور انسانی 1402

در ادامه قصد داریم درباره فایئق آب پیکر که تونست با کمک مشاور کنکور محمد حسین جدیدی نژاد به رتبه 221 کنکور انسانی سال 1402 برسه صحبت کنیم و با خودش و دلایل موفقیتش بیشتر آشنا بشیم.

آشنایی با رتبه 221 کنکور انسانی 1402

فائقه آب پیکر در شهر ساوه و در مدرسه فرزانگان درس خونده. فائقه از اواخر سال دهم و اوایل سال یازدهم روند درس خوندن خودش رو با مرکز مشاوره جدیدی نژاد همراه کرد.

آشنایی با فائقه آب پیکر رتبه 221 کنکور انسانی 1402

همواره روش درس خوندن فائقه به اون کمک کرده که بتونه حتی در آزمون‌های آزمایشی هم نتیجه خیلی خوبی رو بگیره. روش مطالعه دروس توسط فائقه را هم در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

فائقه تونست در کنکور انسانی 1402 در درس علوم و فنون ( زبان و ادبیات فارسی ) 62%، علوم اجتماعی 84% و عربی درصد 71 رو کسب کنه.

نکته مهمی که وجود داره اینه که در کنکور انسانی 1402 سوالات دروس ریاضی و اقتصاد خیلی سخت بودن. اما با این شرایط هم فائقه  تونست درصد 53 رو در اقتصاد به دست بیاره. 

کارنامه کنکور رتبه ۲۲۱ انسانی سال ۱۴۰۲ + تحلیل

کارنامه کنکور رتبه ۲۲۱ انسانی سال ۱۴۰۲ + تحلیل

همونطور که در عکس بالا هم می‌بینید فائقه به دلیل کسب نمرات خیلی خوب در امتحان نهایی تونست تراز سوابق تحصیلی خودش رو به عدد 10440 برسونه. همین موضوع هم  به فائق آب پیکر در مسیر کسب رتبه 221 کمک خیلی زیادی کرد.

سبک تحلیل آزمون فائقه‌ آب پیکر 

فائق آب پیکر در اغلب اوقات در آزمون‌های آزمایشی خصوصاً آزمون‌های قلم چی جزو رتبه‌های برتر هر آزمون می‌شد. همونطور که در عکس زیر هم می‌بینید فائقه هیچ درسی رو کمتر از 40% نزده. به همین دلیل هم در همه آزمون‌های آزمایشی تراز خودش رو بالا نگه داشت. 

نکته طلایی اینجاست که فائقه در تمام دفعاتی که در آزمون‌های آزمایشی شرکت کرده بود ( 3 سال ) در هیچ کدوم از آزمون‌ها غیبت نداشت! همچنین بعد از هر آزمون تونست با تحلیل آزمون درست و اصولی اشکالات خودش رو پیدا و برطرف بکنه.

فائقه آب پیکر هر جمعه که آزمون داشت زمان بعد از آزمون خودش رو برای حل سوالات نظر و غلط صرف می‌کرد. بعد از چک کردن جواب سوالات نکات مهم رو یادداشت می‌کرد.

همین روند به فائقه کمک کرد که میزان تست‌های غلطش در هر آزمون کم و کمتر بشه.

درصدهای رتبه 221 کنکور در آزمون 16 دی ماه قلمچی

روش جمع‌ بندی رتبه 221 انسانی ۱۴۰۲

فائقه آب پیکر در مرکز مشاوره جدیدی‌نژاد جزو دانش آموزهای VIP بود که  جمع بندی خودش رو از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ استارت زد.

فائقه در این مدت آزمون‌های داخل و خارج کشور 6 سال اخیر،  آزمون‌های جامع قلم چی گزینه دو و گاج رو جواب داد و به صورت اصولی تحلیل کرد.

هدف از جواب دادن به این تعداد زیاد از تست و آزمون‌ها آشنایی با انواع مختلف سوالات و داشتن نگاه همه جانبه به تمام سبک سوالات کنکورهای مختلف بود.

نکته‌ای که فائقه رو به نسبت خیلی از داوطلب‌ها متمایز می‌کرد تحلیل آزمون‌هاش با بیشترین جزئیات ممکن بعد از جواب دادن به تمام کنکورهایی بود که در بالا نام بردیم.

جمع بندی به روش کیمیاگری رتبه 221 کنکور انسانی 1402

توی عکس بالا هم می‌بینید که فائقه بعد از هر آزمون جامع ( در عکس بالا آزمون داخل 1401 )یک جدول روندنما که توسط مرکز مشاوره جدیدی نژاد طراحی شده بود رو استفاده می‌کرد.

در هر درس علاوه بر درصد اون تعداد تست‌های درست، غلط و نزده رو هم به صورت دقیق مشخص می‌کرد. همین کار باعث شد که در کنکور هم تعداد تست‌های غلط فائقه به حداقل‌ترین حالت ممکن برسه. 

دلنوشته کیمیاگر اعظم در مورد فائقه آب پیکر رتبه ۲۲۱ انسانی

“در تمام این چند سالی که فائقه آب پیکر رو می‌شناسماین شخص یکی از دوست داشتنی ترین و دل پاک‌ترین افرادی هست که دیدم و شناختم.

ویژگی اصلی فائقه این هست که به شدت دختر پرتلاشیه.من هر بار ناامید شدن اون رو دیدم اما هر دفعه قوی تر و بهتره از قبل تلاش می‌کرد و به مسیر خودش ادامه می‌داد. در عین حال هم ویژگی دیگه اون اینه که به شدت منطقیه.

زمانی که راجع به موضوعی باهاش صحبت می‌کنید کاملاً منطقی درباره‌اش فکر می‌کنه و نظر میده.به همین دلیل هم هست که می‌تونه مشکلات رو به راحتی شناسایی و حل بکنه.

ناگفته نمونه که فائقه سر رتبه کنکورش با من  روی یک پیتزا با نوشابه خنک شرط بسته بود. و بعد از اعلام نتایج هم پیتزا و نوشابه رو باخت.

بعد از قبول شدنش در دانشگاه شهر تهران هم قراره شرطش رو انجام بده. براش آرزوی موفقیت بسیار زیادی می‌کنم و آینده بسیار روشنی رو برای فائق متصور می‌شم.”

چت با رتبه 221 کنکور انسانی 1402 بعد از اعلام نتایج کنکور

زینب اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کیارش لعلی نسب دانشجوی پزشکی کردستان : روش مطالعاتی

ی مهر 23 , 1402
کیارش لعلی نسب که در کنکور موفق به قبولی در رشته پزشکی دانشگاه کردستان شد، عوامل موفقیت زیادی داشت که بهش در رسیدن به این نتیجه کمک کردن. در ادامه این موارد رو بررسی می‌کنیم تا بتونید با تلاش خودتون و الگوگیری از اونها به هدف خودتون در کنکور برسید. […]
کیارش لعلی نسب دانشجوی پزشکی کردستان : روش مطالعاتی

You May Like