عارفه پرگو رتبه 689 انسانی و دانشجوی حقوق دانشگاه الزهرا

عارفه پرگو رتبه برتر کنکور انسانی 1401 با تلاش و انگیزه بسیار زیاد تونست در کنکور به نتیجه مطلوب خودش برسه. اما چه عواملی به عارفه کمک کردن که به مشکلات غلبه کنه؟ چطور اهداف عارفه به رشته و یک دانشگاه خوب ختم شد؟

در ادامه تمام جزئیات این رتبه برتر رو با هم بررسی می‌کنیم.

آشنایی با عارفه پرگو

عارفه پرگو رتبه 689 انسانی و دانشجوی حقوق دانشگاه الزهرا

عارفه پرگو دوره تحصیلی خودش رو در رشته انسانی در شهرستان ساوه استان مرکزی گذروند. عارفه از همون ابتدا به رشته حقوق علاقه مند بود و تلاش می‌کرد که خودش رو به حدی از ثبات درسی برسونه که بتونه در شهر تهران حقوق قبول بشه.

عارفه پرگو رتبه 689 انسانی در کنکور 1401 شد و همچنان که روهای خودش رو دنبال می‌کرد، حقوق دانشگاه الزهرای شهر تهران رو انتخاب کرد تا بتونه در این شهر دوره تحصیلی خودش در زمینه حقوق رو سپری کنه.

چت عارفه پرگو و محمدحسین جدیدی نژاد بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور

در رابطه با عارفه پرگو می‌شه این رو بیان کرد که ایشون حدود 1.5 سال مونده به کنکور خودش رو در مرکز مشاوره جدیدی نژاد گذروند و از پایه یازدهم دوره تحصیلی خودش رو در این مرکز دنبال کرد.

آزمون ها و سطح علمی عارفه پرگو رتبه 689 انسانی 1401

آزمون ها و سطح علمی عارفه پرگو رتبه 689 انسانی 1401

عارفه پرگو به واسطه ساعت مطالعه‌ی خوب و روش درس خوندن درستی که داشت همیشه در جمع دانش آموز های برتر در آزمون هایی که شرکت می‌کرد بود.

عارفه در پایه یازدهم همیشه ترازی حدود 7000 می‌گرفت.

آزمون ها و درصدهای عارفه پرگو رتبه 689 انسانی 1401

و در دوره دوازدهم هم تراز 7200 آزمون آزمایشی رو کسب می‌کرد. همچنین در سال دوازدهم ترازش بین 6700 تا 7000 نوسان می‌کرد.

ویژگی اصلی که در آزمون های عارفه وجود داشت این بود که عارفه تمام تلاش خودش رو می‌کرد تا بتونه در دروس ثبات داشته باشه‌. به همین خاطر به همه دروس رشته خودش یعنی انسانی توجه می‌کرد و سعی می‌کرد که از هیچ درسی غافل نشه.

همینطور که در آزمون های عارفه می‌بینید، ایشون به همون اندازه‌ای که به دروس مهمی مثل جامعه شناسی، فلسفه، روانشناسی و … اهمیت می‌داده، به درس ریاضی که گاهی جزو دروس حذفی بچه های انسانی هست هم توجه لازم رو داشته‌. طوری که توی این درس هم تونسته درصد خیلی خوبی رو کسب کنه.

تحلیل آزمون به روش عارفه پرگو رتبه 689 انسانی 1401

وقتی بحث عارفه پرگو باشه در واقع داریم درباره کسی حرف می‌زنیم که سبک تحلیل آزمون حرفه ای و مخصوص خودش رو داشت.

از زمانی که عارفه پرگو رو می‌شناسیم، ایشون جزء بچه هایی بود که تحلیل آزمون رو خیلی جدی می‌گرفت. همچنان که در عکس پایین هم می‌بینید عارفه برای تمام آزمون ها حتی در دوره جمع بندی هم فرم تحلیل آزمون رو پر می‌کرد و سعی می‌کرد به کمک تحلیل آزمون تمامی اشکالاتی که در آزمون هاش داره رو شناسایی و رفع کنه.

به همین منوال می‌تونست در آزمون های بعدی اون اشکالات رو کنترل کنه و راحت تر به نتیجه ای که می‌خواد برسه‌.

تحلیل آزمون به روش عارفه پرگو رتبه 689 انسانی 1401

اما دوره اوج این تحلیل ها رو می‌شه به دوره جمع بندی عارفه پرگو نسبت داد.

روندنمای تکمیل شده توسط عارفه پرگو رتبه 689 انسانی 1401

در عکس بالا هم می‌بینیم عارفه برای هر آزمونی که می‌داد یک روندنما رسم می‌کرد. همچنین سعی می‌کرد تمام 5 فاز جمع بندی که در مرکز مشاوره جدیدی نژاد بهش آموزش داده می‌شد رو به شکل کامل و درستی اجرا کنه.

همین عامل هم باعث شد که عارفه بتونه به ثبات در درصد دروس و نتیجه مورد نظر خودش توی کنکور برسه.

جشن رتبه های برتر و عکس یادگاری عارفه پرگو از کیمیاگر اعظم

توی جشن رتبه های برتر سال 1401 در جریان یک مراسم تئاتر در سالن به صورت ناگهانی تئاتریستینی که روی سن بود کیمیاگر اعظم رو به صحنه دعوت می‌کنه.

وقتی که ایشون وارد صحنه شدن شخص تئاتری شروع به بحث و گفتگو کردن با کیمیاگر اعظم کرد.

از عکس و فیلم های باقیمانده محمدحسین جدیدی نژاد به اون شخص می‌گن که: “اگر نیاز باشه ازت شکایت می‌کنم و یک وکیل حرفه ای و خبره هم در سالن دارم که عارفه پرگو هست.”

البته ناگفته هم نمونه که عارفه پرگو در حین اجرای تئاتر پشت کیمیاگر اعظم رو خالی می‌کنه و یک عکس یادگاری از اون تئاتر می‌گیره که توی تلگرام هم بسیار ترند شد. و موجبات خنده و شادی بچه ها توی اون دوران رو فراهم کرد.

عکس کیمیاگر اعظم در صحنه تئاتر جشن رتبه های برتر سال 1401

دلنوشته کیمیاگر اعظم برای عارفه پرگو

چت عارفه پرگو و محمدحسین جدیدی نژاد بعد از اعلام نتایج کنکور

“زمانی که می‌خوام درباره عارفه پرگو حرف بزنم اولین چیزی که به دهنم می‌رسه توسعه همه جانبه هست. عارفه از زمره بچه هاییه که در همه زمینه ها خودش رو توسعه داده. ایشون فردیه که فن بیانی قوی داره، در هنر دستی بر آتش داره.

زمانی شما با عارفه صحبت می‌کنید، فردی رو می‌بینید که تونسته توسعه همه جانبه برای خودش فراهم کنه. در واقع این یکی از اهداف کیمیاگرخونه در تربیت دانش آموزهای نخبه هست.

افرادی نه بتونن وارد دانشگاه ها بشن و جنبه های دیگه زندگی خودشون رو هم تقویت کرده و موفقیت هایی که باید رو کسب کنن. عارفه پرگو هم دقیقا یکی از همین افراده.

از جالب ترین ویژگی هایی که از عارفه می‌تونم براتون بگم مقدار سختکوشی این شخص در شرایط سخته. یادمه زمانی که عارفه آزمون های خوبی رو طی نمی‌کرد و افت ترارز داشت، اگر هر شخص دیگه‌ای جز عارفه بود شاید از درس خوندن دوری می‌کرد.

اما عارفه از اون دست بچه هایی بود که تا آخرینلحظه دست از درس خوندن برنداشت و تونست تا جایی که باید درس خوندن خودش رو با دقت و پشتکار پیش ببره و به موفقیتی که می‌خواست و لایقش بود برسه.

با هوش منطقی-کلامی که از عارفه پرگو سراغ دارم، یقین دارم که عارفه جزو موفق ترین آدم ها در حوزه کاری خودش خواهد بود.

همچنین در سال های آینده بین وکلای موفق قطعا اسم عارفه پرگو رو بارها و به کرات خواهیم شنید. براش آرزوی موفقیت بسیار بسیار زیادی رو از صمیم قلبم دارم.”

معرفی رشته حقوق دانشگاه الزهرا

بررسی امکانات خوابگاه دانشگاه الزهرا

رتبه های برتر کنکور فقط درس میخوندن؟

چطور رتبه برتر کنکور انسانی بشیم؟

اهمیت تحصیل رشته های علوم انسانی در تهران

چطور میتونیم استمرار مطالعاتی داشته باشیم؟

تحلیل آزمون چقدر مهمه؟

چطور درصد درس روانشناسی رو افزایش بدیم؟

توصیه هایی برای موفقیت در سال کنکور

زینب اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آرش دنیوی دانشجوی دندان پزشکی دانشگاه لرستان

چ آذر 29 , 1402
آرش دنیوی دانشجوی حال حاضر دندان پزشکی دانشگاه لرستانه که تونست به بهترین شکل ممکن تلاش خودش رو به نتیجه برسونه. شاید برای شما هم سوال شده باشه که آرش چطور تونست همه چیز رو مدیریت کنه و به این موفقیت برسه؟ چطور تونست مشکلات رو پشت سر بذاره و […]
معرفی آرش دنیوی رتبه برتر کنکور تجربی و دانشجوی دندان پزشکی لرستان

You May Like