آیسان محمدی : رتبه 897 کنکور تجربی سال 1402

امروز قصد داریم عوامل موفقیت آیسان محمدی رتبه 897 کنکور تجربی سال 1402 رو بررسی کنیم تا شما بتونید با به کارگیری این موارد و الگوبرداری به نتیجه دلخواه خودتون برسید. همیشه گفتیم و باز هم تکرار میکنیم که یک کیمیاگر خوب، به بقیه در مسیر کیمیاگری کمک میکنه. پس بزن بریم 🙂

آشنایی با آیسان محمدی

آیسان محمدی : رتبه 897 کنکور تجربی سال 1402

آیسان محمدی رتبه 897 تجربی 1402 ساکن شهر ساوه بوده. این فرد از اواسط سال یازدهم دانش آموز مرکز مشاوره جدیدی نژاد بود. در سبک مطالعاتی و روش درس خوندن آیسان نکاتی رو داشت که دونستن اونها می‎تونه شما رو هم به رتبه برتر شدن نزدیک کنه.

کارنامه کنکور رتبه ۸۹۷ تجربی ۱۴۰۲

کارنامه کنکور رتبه ۸۹۷ تجربی ۱۴۰۲ آیسان محمدی

در کنکور تجربی سال 1402 درس ریاضی درس سختی به حساب میومد بچه‌های رتبه برتر دیگه هم ریاضی رو بین 30 تا 40 درصد زده بودن.

با این اوصاف آیسان هم  درصد ریاضی خودش رو در حالت نرمال همیشه نگه داشته بود. از طرفی زیست شناسی رو 65 درصد و فیزیک 66 درصد تونست تراز خوبی رو به آیسان بده. نمره کل ( ترار کنکور ) آیسان محمدی 10267 بود.

همچنین نمره سوابق تحصیلی یا همون امتحان نهایی هم که در اکثر داوطلب‌ها معمولاً کمتر از تراز کنکور هست ( دلیل اون هم ساده‌تر بودن امتحانات نهایی به نسبت سوالات کنکور هست ) برای آیسان 9791 شد.

همین ترازباعث کاهش تراز آیسان و بالا رفتن رتبه‌ی اون شد.

ساعت مطالعه آیسان محمدی رتبه ۸۹۷

آیسان محمدی جزء داوطلب‌هایی بود که ساعت مطالعه‌ی خوب و مطلوبی داشت. قطعاً در مسیر مطالعه برای کنکور عوامل متعددی از جمله ناامیدی برای آیسان هم پیش اومده اما این موضوع اون رو متوقف نکرد. در روزهای خالی ساعت مطالعه آیسان به طور میانگین 10 ساعت بود. 

نکته دیگه در رابطه با ساعت مطالعه آیسان محمدی رتبه 899 اینه که علاوه بر بالا بودن این مدت زمان، مستمر بودن ساعت مطالعه بالا هم در روند مطالعاتیش دیده می‌شد. در واقع از زمانی که آیسان رو می‌شناسیم هرگز دست از درس خوندن نکشید و ناامیدی باعث متوقف شدن پروسه پیشرفتش نشد.

افزایش سرعت تست زنی و سبک رتبه برتر کنکور

آیسان محمدی همیشه در تلاش بود که اشکالات خودش رو در مسیر کنکوری خوندن کم و کمتر کنه. یکی از این اشکالات برای آیسان کم آوردن زمان یا همون پایین بودن سرعت تست زنی در آزمون‌های آزمایشی بود. 

آموزش افزایش سرعت تست زنی به رتبه 897 کنکور تجربی 1402 توسط مشاور کنکور محمدحسین جدیدی نژاد

همونطور که در عکس بالا می‌بینید، مشاور رتبه 897 کنکور تجربی در حال آموزش روش های سریعتر تست زدن به ایشونه. مواردی از قبیل  این ها به آیسان آموزش داده شده:

  1. تشخیص و حذف تست‌های دشوار در زمان مناسب
  2. حفظ نظم ذهنی برای بالا بردن سرعت تست زنی
  3. افزایش تمرکز در جلسه آزمون
  4. و استفاده از ابزارهای آموزشی که در مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد ( مثلمحاسبات سریع، حفظ کردن مطالب با کمترین فراموشی و…) 

با این روش‌ها آیسان تونست سرعت تست زنی خودش رو به مرور بیشتر و بیشتر کنه. آیسان بعد از این کار در آزمون های آزمایشی به تراز 7400 هم رسید.

رتبه برتر شدن در کنکور با وجود مشکلات

تصور خیلی از داوطلب‌ها اینه که یک رتبه برتر در سال کنکورش با مشکلات خاصی مواجه نمی‌شه در حالی که این موضوع درست نیست. مثلاً آیسان محمدی در حدود سه ماه مونده به کنکور درگیر یک سری مشکلات و بیماری‌ها شد و برای حل اون‌ها حدود 1 ماه درگیر بود!

ویژگی بارز اکثر رتبه برترها اینه که وجود همچین مشکلات و موانعی نمی‌تونه مانع درس خوندن اون‌ها بشه و همین موضوع برای آیسان هم کاملاً صادق بود. البته قطعاً با وجود چنین مشکلاتی ساعات مطالعه آیسان هم کمی کاهش پیدا کرد اما با تلاش و کوشش تونست به مرور اون کمبود ساعت رو جبران کنه. 

دلنوشته کیمیاگر اعظم برای رتبه ۸۹۷ کنکور

وقتی از محمد حسین جدیدی‌نژاد در رابطه با آیسان محمدی پرسیدیم اینطور به ما جواب داد:

“آیسان محمدی یکی از دوست داشتنی‌ترین و در عین حال مظلوم‌ترین دانش آموزهایی که در طول این سال‌ها داشتم. آیسان جزو بچه‌هایی بود که همیشه سرش گرم درس خوندن بوده و هرگز خودش رو درگیر عوامل حاشیه‌ای مثل تراز و موارد این چنینی نبود.

اما اصلی‌ترین ویژگی آیسان خاکی بودن  بی‌آلایش بودنه شخصیتشه. من هرگز ندیدم که آیسان با کسب ترازهای بالا بخواد به سایر دانش آموزان نگاه بالا به پایین داشته باشه.

بارها و به کرات از سایر بچه‌ها شنیدم که ان در زمینه‌های مختلف به اون‌ها راهکارهایی رو داده که تونسته بهشون به میزان خیلی زیادی کمک کنه.

البته ناگفته نمونه که قراره آیسان بعد از قبولی در رشته و دانشگاه مد نظرش چیز کیک قبولی رو هم برای من بیارهکه من اسکرین شاتی را از چت درباره این موضوع دارم که در صورت عدم وصول اون رو به قاضی پرونده نشون بدم. براش آرزوی موفقیت می‌کنم و یقین دارم که در زندگیش می‌تونه بسیار آدم موفقی باشه.”

چت محمدحسین جدیدی نژاد با آیسان محمدی رتبه 897 کنکور تجربی

زینب اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

محمدرضا جوادی یگانه : دانشجوی پزشکی کردستان + روش مطالعه و‌‌...

س مهر 25 , 1402
محمدرضا جوادی یگانه که در حال حاضر دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه کردستانه، جدا از تلاش های بی وفقه و مستمر خودش تونست با عواملی که در ادامه معرفی می‌کنیم خودش رو به نتیجه دلخواهش برسونه. آشنایی با محمدرضا جوادی یگانه محمدرضا جوادی یگانه متوسطه اول و دوم خودش رو […]
محمدرضا جوادی یگانه دانشجوی پزشکی کردستان: بررسی روش مطالعه و‌‌...

You May Like