کیانوش سلیمی: رتبه 502 کنکور و دانشجوی پزشکی

در ادامه قصد آشنایی با کیانوش سلیمی که رتبه 502 کنکور تجربی در سال 1402 و دانشجوی پزشکی همدان رو داریم. همچنین دلایل موفقیت و راه های کسب این رتبه رو هم بررسی می‌کنیم.

آشنایی با رتبه 502 تجربی 1402

کیانوش سلیمی حدوداً دو سال و چهار ماه رو عضو مرکز مشاوره کنکور جدیدی نژاد بوده، یعنی از اواخر سال دهم و اوایل سال یازدهم پروسه مشاوره گرفتنش رو استارت زد و حدودا 24  دوره ماهانه رو سپری کرد.

کیانوش دانش آموز مدرسه علامه حلی شهر همدان بوده. این فرد یکی از دوست داشتنی ترین دانش آموزهای محمدحسین حدیدی نژاد هست.

آشنایی با کیانوش سلیمی، رتبه 502 تجربی 1402

کارنامه کنکور کیانوش سلیمی رتبه 502 تجربی 

کارنامه کنکور کیانوش سلیمی رتبه 502 تجربی 

تراز کل کیانوش سلیمی در کنکور 10983 شد که به خودی خود تراز خیلی خوبی هست. کیانوش همه دروس خودش رو در حد عالی نگه داشته بود و هیچ درسی رو کنار نذاشت.

اما با این وجود شاید بشه گفت که دلیل پایین تر بودن درصد درس ریاضی کیانوش سخت بودن سوالات ریاضی در کنکور 1402 بود که البته با توجه به درصد ریاضی کل داوطلب ها در این سال، درصدی بین 20 تا 30 کاملا خوب و قابل قبوله.

دلایل پیشرفت و موفقیت رتبه 502 تجربی

در زمینه دلایل پیشرفت و موفقیت کیانوش سلیمی میشه به موارد خیلی زیادی اشاره کرد. کیانوش جدا از شخصیت خوبی که داشت سبک و روش‌های بسیار مناسبی را هم برای درس خوندن پیش گرفته بود و همین موضوعات تاثیر خیلی زیادی روی رتبه برتر شدنش داشتند.

1. همیشه با انگیزه بودن

اصلی‌ترین ویژگی کیانوش این بود که حتی با شرایط بد و  نتایج نامطلوب آزمون‌های آزمایشی هم روحیه و انگیزه خودش رو حفظ می‌کرد و ناامید نمی‌شد. البته این موضوع به این معنی نیست که هرگز در این مسیر خسته نمی‌شد بلکه حتی با وجود خستگی ها هم متوقف نمی‌شد و مسیر رو ادامه می‌داد.

حتی گاهاً وقتی در آزمون‌ها جه اونطور که می‌خواست نمی‌شد اما باز هم قوی‌تر از قبل درس خوندن و تست زنی رو ادامه می‌داد در آزمون‌های بعدی به نتیجه مطلوبش می‌رسید.

آزمون قلمچی و تراز بالای رتبه 502 تجربی 1402

آزمون قلمچی که نتایج اون رو در عکس بالا می‌بینید یکی از همین آزمون‌هاست که کیانوش تونست با تلاش بی‌وقفه و حفظ انگیزه به تراز 7933 و رتبه 51 کشور برسه.

2. تحلیل آزمون درست و اصولی

سبک تحلیل آزمون رتبه 502 کنکور تجربی 1402 کاملاً منحصر به فرد و خفن بود به این دلیل که کیانوش سلیمی همیشه سعی می‌کرد به تمام جزئیات تحلیل آزمون‌ رو رعایت کنه تمام نکات و موارد رو در تحلیل‌هاش مورد بررسی قرار بده.

روند نمای کیانوش سلیمی رتبه 502 تجربی 1402 در دوران جمع بندی

در عکس بالا روندنمای کیانوش رو دوره جمع‌بندی می‌بینید تحلیل کیانوش رو می‌بینید که بعد از زدن آزمون مدارس برتر اون‌ رو نوشته. (آزمون مدارس برتر آزمونی هست که در مدارس سلام و انرژی اتمی برگزار می‌شه و سطح بالایی هم داره و اکثر بچه‌های VIP مرکز مشاوره جدیدی نژاد این سوالات رو حل و تحلیل می‌کنن.)

نکته مهمی که در رابطه با کیانوش وجود داشت این هست که این داوطلب به جای اینکه خودش رو درگیر کم یا زیاد شدن تراز و درصدها بکنه همونطور که در عکس 2 هم می‌بینید وقت خودش رو برای تحلیل دقیق آزمون‌ها می‌ذاشت. (البته به احتمال زیاد از خط کیانوش متوجه جزئیات نمی‌شید.)

تحلیل اصولی آزمون های آزمایشی توسط رتبه 502 تجربی

بررسی کردن و نوشتن نکات و مسائل مربوط به آزمون‌ها به کیانوش کمک می‌کرد که اشتباهات خودش رو فراموش نکنه و همچنین در آزمون‌های بعدی اون‌ها رو تکرار نکنه.

نکته برداری و تحلیل آزمون رتبه 502 کنکور تجربی کیانوش سلیمی

3. اصلاح الگوی درس خوندن

یکی از نکات مهم در رابطه با رتبه‌های برتر اینه که به واسطه تحلیل آزمون بتونن اشتباهات مطالعاتی خودشون رو پیدا و سبک درس خوندنشون رو اصلاح کنن.

کیانوش سلیمی از جمله داوطلب‌های آموزش پذیر بود. در نتیجه می‌تونست اشکالات خودش در درس خوندن رو به راحتی پیدا و اون‌ها رو اصلاح و بهینه کنه.

رتبه 502 کنکور تجربی زمانی که عضو مرکز مشاوره جدیدی نژاد شد از همون سال دهم و یازدهم روش های درس خوندن خودش رو به کمک مشاورش اصلاح کرد و تا خود کنکور طبق همین روال پیش رفت.

همین موضوع هم باعث شد که بتونه در دروس مختلف پیشرفت کنه و دروسی مثل زیست رو به به نقطه قوت خودش تبدیل کنه، فیزیک رو به درسی تبدیل کنه که همیشه در اون درصد بالایی رو میزنه و حتی نکته جالب اینجاست که در آزمون های آزمایشی درس ریاضی در اکثر اوقات جزو درصدهای خوب کیانوش بود.

روش اصولی خوندن درس زیست شناسی رتبه 502 کنکور تجربی

4. زیاد تست زدن در آزمون ها

یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار در تبدیل شدن به رتبه 502 کنکور تجربی زدن تست‌های زیاد و متنوع بود. کیانوش سلیمی در سال کنکورش برای هر درس دو جلد کتاب رو تست زده بود و جدا از این‌ها تمام تست های آزمون های آزمایشی قلم چی، گاج، گزینه 2، حتی مدارس برتر و زیستاز رو هم زده بود!

زدن این تعداد زیاد از تست به علاوه تست‌های مرکز مشاوره جدیدی نژاد باعث شده بود که مهارت و سرعت تست قابل قبولی خوب بشه و در دروس مختلف درصد بالایی رو کسب کنه. در عکس پایین یکی از کارنامه های کیانوش رو که برای آزمون مرکز مشاوره هست رو می‌بینید.

کارنامه آزمون رتبه 503 کنکور تجربی 1402 در مرکز مشاوره جدیدی نژاد

دلنوشته کیمیاگر اعظم برای کیانوش سلیمی

زمانی که از کیمیاگر اعظم محمد حسین جدیدی نژاد درباره با کیانوش سلیمی پرسیدیم به ما گفت:

“کیانوش سلیمی در طول این مدت زمانی که عضو مرکز مشاوره بود دقیقاً مثل پسر نداشته من محسوب می‌شد. مهمترین ویژگی کیانوش داشتن یک شخصیت بسیار دوست داشتنی، بدون حاشیه و مهم تر از همه کاملا خوش قلب بودن بود.

کیانوش به قدری مهربون و خوش قلبه که می‌خواد به همه  بدون هیچ چشم داشتی کمک بکنه. جمله‌ای که همیشه کیانوش را در ذهن من جاودان نگه می‌داره جمله “دوشواری نداریم” هست.

شعار همیشگی رتبه 502 کنکور 1402 کیانوش سلیمی

من کیانوش سلیمی رو خیلی دوست دارم و امیدوارم که رفاقت طولانی رو سالیان سال هم با هم داشته باشیم.”

بررسی ریاضی کنکور 1402 با رتبه 502 تجربی

اثر حواشی کنکور بر موفقیت و رتبه برتر شدن

بررسی الگوی سوالات تیپیکال کنکور با کیانوش سلیمی

جایگاه و میزان اهمیت تحلیل آزمون از زبان رتبه 502 تجربی

مقایسه سطح سوالات امتحان نهایی و کنکور همراه رتبه 502 تجربی

سوالات امتحانات نهایی گذشته رو بخونیم یا نه؟!

مقایسه زمین شناسی کنکور 1402 با سالهای قبل

زینب اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

زهرا مبین : رتبه 96 کنکور انسانی 1402

س مهر 18 , 1402
زهرا مبین رتبه 96 کنکور سال 1402 یکی از دانش آموزهای رشته انسانی که می‌تونه الگوی بچه‌های زیادی باشه تا بتونن از روش درس خوندن و سبک مطالعه‌اش الگو بگیرن تا خودشون رو به رتبه و نتیجه مورد نظرشون برسونن. . آشنایی با رتبه 96 انسانی 1402 زهرا مبین دانش آموز […]
زهرا مبین رتبه 96 کنکور انسانی 1402 در کنار مشاور کنکورش محمد حسین جدیدی نژاد

You May Like